jueves, 5 de octubre de 2017

La Mancomunidade de Municipios da Mariña celebró en A Pontenova un pleno

.
Fuente: La Voz de Galicia
Anteayer, en el pleno que la Mancomunidade de Municipios da Mariña celebró en A Pontenova, los catorce asistentes también analizaron los últimos cambios en las líneas bus por la comarca. Según Alfredo Llano, ante el «tema preocupante do transporte na nosa comarca, está funcionando perfectamente un servizo que atravesa toda a A Mariña, de Ribadeo ata Viveiro; cada hora e pouco sae un coche de Ribadeo e outro de Viveiro». En su opinión, esa nueva línea «trae moita vantaxe para xente que quere desprazarse nun autobús para traballar, visitar un médico, transporte escolar, etc...».
Si bien «todo o mundo está de acordo» en esa valoración y en que la nueva red de transporte en bus por la costa «está tendo moi resultado», hay zonas de A Mariña sin buses adaptados a las necesidades de los vecinos. Llano señala como «necesidades non contempladas nestes horarios transportes desde O Vicedo, Mondoñedo, Lourenzá e Alfoz». Y a esos problemas de comunicación con líneas de transporte público por el interior de la comarca añade los derivados de «servizos que se foron suprimindo e nos fan moita falta na Mariña, como era ir ata Coruña a diario, ou desde A Coruña á Mariña a diario ou desde Sanitago, ou a Lugo». Según el presidente de la Mancomunidade, «hai moita queixa en xeral, por exemplo, de que hai soamente un coche que sae desde Burela para ir a Lugo, ás dez e media, é un horario moi tardío».
La Mancomunidde acordó «ver as necesidades de cada un dos Concellos» y decidir si plantean las necesidades a la Xunta de modo individual o a través del organismo supramunicipal.
Llano y los otros dirigentes municipales de A Mariña no olvidaron a los trabajadores que siguen en el limbo tras el cambio en una concesión de bus por A Mariña: «Preocupa e queremos que a quen corresponda lle dean saída a isto o antes posible».