miércoles, 5 de julio de 2017

A Pontenova se une a Barreiros y pide que no se rieguen jardines por la sequía

.
Fuente: La Voz de Galicia
A Pontenova ha sido el segundo concello de A Mariña, tras Barreiros, que tomado medidas ante la prealerta por sequía decretada ya hace semanas por la Confederación Hidrográfica del Cantábrico. Si en Barreiros el alcalde prohibió regar jardines, en A Pontenova el alcalde, Darío Campos, ha publicado un aviso en el que ruega -de momento no prohíbe- a los vecinos que no usen agua para regar jardines, huertas, etcétera, ni para lavar y limpiar los coches.
El regidor de Barreiros, Alfonso Fuente, expresó ayer su confianza en que, pese a todo, en verano no se produzcan restricciones en el suministro: «O abastecemento dende o Masma está garantido. O único problema podémolo ter na zona de San Miguel, co aumento da poboación e o abastecemento dende o rego da Barranca, pero se se fai un consumo responsable non ten por que haber problemas. Con todo, ante una seca coma esta non está de máis tomar medidas seguindo as recomendacións da Confederación, e por iso en Barreiros seguirá de momento a prohibición de regar os xardíns».
En Ribadeo, el alcalde, Fernando Suárez, manifestó que la posibilidad de que el casco urbano quede sin suministro es más real cada verano que pasa, pero no por problemas de captación desde el Eo, que está garantizada, sino por el precario estado de la traída, vieja, y con habituales roturas. «A situación é cada ano pior, e a Xunta segue a mirar para outro lado», sentenció.