jueves, 25 de mayo de 2017

Comunicado y más de 200 fotos sobre la X CONCENTRACION DE SENDERISMO DE A PONTENOVA.

                                     
Los miembros organizadores  de la X Concentración de Senderismo de A Pontenova queremos agradecer a todos los participantes y asociaciones que el pasado domingo día 21 compartieron con todos nosotros esta ruta y la revindicación de que se ejecute el proyecto del trazado del tren minero desde A Pontenova a Ribadeo y convertirla en la Vía Verde del Eo.
Gracias también a los colaboradores, Protección Civil y Concellos por su colaboración y ayuda.
Agradecer a los alcaldes y alcaldesas por su presencia y apoyo y decirles que este fue el primer paso ,que no cesen en el empeño y que dentro de sus posibilidades transmitan a las instituciones y departamentos de que depende dicho proyecto lo importante que sería como empuje económico para la zona y concellos por donde discurre la senda.
Agradecer a todos los medios de comunicación (prensa,radio,tv,etc,...) por la difusión que se hizo de dicha actividad.
Pedir también disculpas por los fallos que se pudieron cometer en algún momento del recorrido o de otra cosa relacionada con dicha actividad y decir que para la organización sería una gran satisfación que esto que empezamos el domingo se pudiera cumplir y esta senda o Vía Verde del Eo pasara a ser una realidad.
Un saludo a tod@s y dentro de un año contamos con todos vosotros en la XI CONCENTRACION DE SENDERISMO DE A PONTENOVA.

(Ó final das fotos pódese ler o mesmo comunicado en galego)
















































































































































































































  
Os membros organizadores da X Concentración de Senderismo de A Pontenova queremos agradecer a tódo-los participantes e asociacións que o pasado domingo día 21 compartiron con todos nos esta ruta e a reivindicación de que se execute o proxecto do trazado do tren mineiro dende A Pontenova a Ribadeo e convertila na Vía Verde do Eo.
Gracias tamén ós colaboradores, Protección Civil e Concellos pola súa colaboración e axuda.
Agradecer ós alcaldes e alcaldesas pola súa presencia e decirlles que este foi o primeiro paso, que non cesen no empeño e que dentro das súas posibilidades transmitan ás institucións e departamentos de quen depende dito proxecto o importante que sería como empuxe económico para a zona e concellos por donde discurre a senda.
Agradecer a tódo-los medios de comunicación pola difusión que se fixo da actividade.
Pedir tamén disculpas polos erros que se puideron cometer nalgún momento do percorrido ou doutra cousa relacionada ca actividade e decir que para a organización sería unha grande satisfación que esto que comezamos o domingo se puidera cumprir e esta senda ou Vía Verde pasara a ser unha realidade.
Un saúdo a tod@s e dentro dun ano contamos con todos vos na XI CONCENTRACION DE SENDERISMO DE A PONTENOVA.