sábado, 29 de abril de 2017

A Pontenova confía en pulverizar los registros de afluencia a la Festa da Troita

Fuente: La Voz de Galicia


El evento, declarado de Festa de Interese Turístico Galego e Interese Turístico Deportivo Nacional, es para Campos, «un obrigado encontro gastronómico á par que un evento deportivo de repercusión nacional, posto que xa está confirmada a participación de 120 pescadores nos diferentes concursos. Na pasada edición puidéronse coller pezas de salmón de entre 5 e 8 quilos, e na anterior bateuse o récord coa pesca dun exemplar de 10,5 quilos de peso. O que fai do evento unha cita moi apetecible para os afeccionados da caña e a sedela».
El día grande será el lunes, 1 de mayo, con los concursos de pesca en los que competirán los seis integrantes de la selección española de pesca a mosca, campeona del mundo en Colorado 2016, que competirá en el concurso de pesca de mosca.
Los lances se iniciarán a las 9.00 horas. Al mediodía habrá una actuación de una banda de música, a la que seguirá, sobre las 13.30 horas, el espectacular recuento y pesaje de piezas capturadas. Trébol amenizará la sesión vermú y la verbena y por la tarde habrá una «foliada» a cargo de la Escola de Música de A Pontenova.