sábado, 21 de enero de 2017

Darío Campos intervino en Fitur promocionando A Mariña Lucense

Resultado de imagen de dario campos fitur


El presidente de la Mancomunidad y alcalde de Burela, Alfredo Llano, con el de A Pontenova y presidente de la Diputación, Darío Campos, intervinieron ayer por partida doble para promocionar a la comarca mariñana. Por la mañana fue en un acto organizado por la Diputación en el puesto de Turismo de Galicia. Por la tarde, volverían a hacerlo en la presentación organizada por la Mancomunidad. Concluida ésta, Alfredo Llano realizaba una valoración muy positiva y elogiaba el discurso de Jenaro Castro.
«Quixen facer unha exposición global do moito bo que temos e que nos caracteriza, como a calidade do noso peixe, as rutas dos artesáns, as praias que se conservan nun estado extraordinario», apuntó. Y así lo señaló en su discurso: «Huelen a vida, huelen a mar».
De los actos promocionales en Fitur, Llano los calificó de «acerto». «O que buscamos é que a xente que veña á Mariña quede envolta dun xeito máxico e teña que volver. Así a promocionamos, e penso que cumprimos o obxectivo, aínda que ao mellor non é suficiente e temos que ir un paso máis aló, que xa o estamos valorando para a próxima edición de Fitur, para ter aínda máis presenza».
De los contactos, aseguró que «fixéronse moitos. Penso que van dar resultados positivos, xa para esta campaña, porque A Mariña está cada vez máis volcada no turismo».