miércoles, 6 de julio de 2016

CLAUSURA AVELLENTAMENTO ACTIVO A PONTENOVA


O pasado venres tivo lugar, na Casa da Cultura a clausura do Avellentamento Activo e Saudable do Concello da Pontenova. Mais de 40 usuarios que disfrutaron nas diferentes parroquias (Rececende, Xudán e Villaodrid), ademáis de na propia vila, de actividades como Ximnasia de Mantemento, Talleres de Memoria e Manualidades.

Este acto de clausura contou coa presencia de Francisco Bermudez (Segundo Tenente de Alcalde – Concelleiro de Persoal, Obras e Urbanismo) e Isabel Couto (Primeira Tenente de Alcalde – Concelleira de Benestar Social), que fixeron entrega dun detalle conmemorativo a todos os participantes.


Dado o éxito deste ano, a vindeira campaña comezará en Setembro.

CENA-GALA SPORTING PONTENOVA 2016-2017


Equipo Benxamin

ANUNCIO DE APROBACIÓN DEFINITIVA DOS ORZAMENTOS XERAIS 2016 en A Pontenova


Un año de despropósitos


EL PASADO VIERNES (24/06/16) se cumplió un año desde que la popular Elena Candia se convirtió por sorpresa en presidenta de la Diputación de Lugo, tras un esperpéntico pleno en el que la guerra interna del PSOE posibilitó el acceso de la alcaldesa de Mondoñedo al sillón principal del auditorio de San Marcos. Comenzaba entonces un mandato que ya cuenta con dos presidentes y que ha estado cargado de despropósitos y polémica para todos los gustos, con tintes de culebrón interminable y totalmente estéril para la provincia. Durante los últimos doce meses, la institución provincial ha estado prácticamente paralizada, sobre todo desde principios de año, ante la incapacidad del gobierno del socialista Darío Campos (Alcalde de A Pontenova) para llegar a acuerdos y aprobar los presupuestos.