viernes, 1 de julio de 2016

La Mancomunidad propiciará la contratación de sesenta personas desempleadas

El programa integrado de emplego A Mariña Avanza permitirá a la Mancomunidad de Municipios de A Mariña la contratación a lo largo del año de 60 personas desempleadas de los municipios de Barreiros, Mondoñedo, A Pontenova, Riotorto, Burela y O Vicedo. Así lo desveló ayer el presidente del ente y alcalde de Burela, Alfredo Llano, detallando además cómo se distribuirán: «Para persoas desempregadas con discapacidade hai catro prazas, para persoas desempregadas en risco de exclusión social incluídas as receptoras de RISGA hai 5 prazas, para mulleres desempregadas que acrediten a condición de vítimas de violencia de xénero no ámbito doméstico hai 3 prazas, para menores de 30 anos desempregados de baixa cualificación 22, para menores de 30 anos desempregados temos 14 e para mulleres desempregadas 12 prazas».
Ahora, el siguiente paso será mantener una reunión con los concellos de Barreiros, Mondoñedo, Pontenova, Riotorto, Burela e O Vicedo «para analizar cómo podemos xestionar e cómo facer para poñer isto en marcha o antes posible. Ten que estar funcionando se así o decidimos a partir do mes de setembro. Hai que ter en conta que o total do custo do proxecto é de 112.661 euros e tería que comezar o 1 de setembro e rematar o 31 de agosto do ano 2017», añadió Llano.

Inserción laboral
Uno de los requisitos del plan es que una vez concluido una parte de los participantes deben integrarse en el mundo laboral: «Hai que buscar unha serie de empresas que favorezan o emprego. O obxectivo de inserción marcado é do 35%, estaríamos a falar de 21 persoas», concluyó Alfredo Llano, quien destacó la importancia de este nuevo plan para el conjunto de la comarca, por su contribuición a reducir los índices de paro.