lunes, 10 de agosto de 2015

Campamento de Verán Concello da Pontenova 2015



Debido a que non se cubriu o mínimo solicitado de nenos/as inscritos no Grupo 1, farase un grupo único, sendo o Campamento a semana do Luns 17 - Venres 21 de Agosto de 2015. 

A reunión informativa será o venres 14 as 11:00h na Casa da Cultura.

Deste xeito aumentamos o prazo de inscrición ata o Xoves 13 as 15:00h. Lembra podes facelo vía telefónica no número 982.34.22.77 ou ben presencialmente na Casa do Concello. 

Os monitores encargados de levar adiante o Campamento serán Alicia Rivas e Xosé Lourido. 

¡Apúntate Xa!

Noites Alternativas Concello da Pontenova. Tenis



¡LEMBRA! Esta semana toca Tenis. Martes e Xoves de 21:30h a 01:30h disputarase os partidos de tenis. Xa podes inscribirte no teléfono 626.834.926 ou ben o propio Martes 11.08.2015 de 21:00h - 21:30h (Hora na que se pechará a inscrición

¡Apúntate Xa!

Noites Alternativas Fútbol-Sala 3x3


"Un Calquera"

"Un Calquera" alzouse co título das Noites Alternativas de Fútbol - Sala 3x3 que organizou o Concello da Pontenova en colaboración coa empresa Game Sport. 


Impúxose na final a "Lolo e Cía" logo de deixar na estacada a Veteranos Sport nas semifinais.

 Disputánse o Martes e Xoves de 21:30h - 01:30h, con 7 equipos participantes, xogandose un total de 16 partidos. 

Gran afluencia de público nas gradas durante o transcurso da actividade.

Cuando Lugo soñaba con un tren que cruzase toda la provincia

Fuente: La Voz de Galicia


Las demandas actuales de adecuadas vías de comunicación, que en Galicia han colocado al AVE como gran prioridad, pueden servir para comprobar que nada hay nuevo bajo el sol. Reclamar la alta velocidad en el siglo XXI es una noticia frecuente en los medios de comunicación, como lo era, en los inicios del XX, urgir la construcción del ferrocarril central gallego, que iría de Marín a Ribadeo.
El paso por Lugo estaba fuera de dudas, pero el trazado que seguiría entre la ciudad amurallada y la desembocadura del Eo no solo causó controversia sino que alimentó polémicas durante años. Hace ahora 90 años, al estar sometido a información pública el anteproyecto de un plan general ferroviario, los que defendían la opción por Vilalba y Mondoñedo -en oposición a los partidarios del trazado por Meira, que aprovecharía el tren minero desde Vilaodriz (A Pontenova)- elevaron al Consejo Superior de Ferrocarriles un documento en el que se subrayaban factores a favor de ese trazado y se cuestionaba la