miércoles, 13 de mayo de 2015

Manuel Senra ya está inscrito en la Subida a Pontenova

(Foto descargada de fotosderallyes.com)
Fuente: Ojo No Cortar
Tras el buen inicio que ha tenido en Oia, donde se llevaba la victoria absoluta y por lo tanto también la victoria en carrozados, Manuel Senra buscará repetir la hazaña y conseguir un buen resultado en la segunda cita del Campeonato Gallego de Montaña, la Subida a Pontenova, prueba luguesa que se celebra este fin de semana, en la que ya se ha inscrito.
Esta prueba contará con grandes alicientes como son la participación del campeón de España de rallys de asfalto,Sergio Vallejo, con su Porsche 911 GT3 2010José Luis Alonso, campeón de Asturias de carrozados el pasado año con su Mitsubishi EVO VIII y más pilotos que seguro que aportan gran competitividad a la prueba luguesa.

«Somos máis ben o partido do si»

Iván Rivas no baluarte de Canido, o barrio onde vive, e coa ría que defende ao fondo.

Iván Rivas Rico - Naceu en A Pontenova ?(Lugo) en 1976, aínda que aos tres anos mudouse a Ferrol. É arquitecto, profesión que exerce na actualidade, e reside no barrio de Canido. É afeccionado aos deportes.
Foi o número 3 nas municipais de 2011, e entrou na corporación ferrolá en xaneiro do 2012, trala renuncia de Xoán Xosé Pita, converténdose tamén en voceiro.
Opta á alcaldía por vez primeira despois de tres anos como voceiro do grupo nacionalista en Ferrol. Iván Rivas Rico faino co obxectivo de revertir o declive de poboación e de emprego da cidade. E disposto a plantarlle cara ás políticas impostas desde a Administración central.
-¿Que aprendeu neste tempo na corporación ferrolá?