lunes, 16 de marzo de 2015

Campamento Multiaventura Semana Santa 2015


Enviado por: Eo Aventura

Fidel reapareció en la manita del Superti en A Coruña

15 días después del golpe que lo llevó a ingresar en el hospital acusando un traumatismo, Fidel volvió a vestirse de corto y participó en la victoria del Superti A Pontenova sobre el 5 Coruña en el pabellón coruñés de Los Rosales (0-5).
Ya al descanso y, pese a la escasa rotación con la que los de Julio Delgado se presentaron en A Coruña, el marcador era de 0-2. Luego, los mariñanos no solo no acusaron el bajón físico, sino que fueron capaces de lograr una manita, en buena parte debido a la buena actuación de Xoel, que logró un triplete, y se asientan en mitad de la tabla de Tercera División de fútbol sala.
Ficha técnica:
Superti A Pontenova: César; Xoel, Aarón, Keko y Diego formaron el quinteto inicial de los de A Pontenova. También jugaron Fidel y Miguel.
Goles: Xoel logró un triplete y Diego y Aarón redondearon la manita de los mariñanos.
Incidencias: Vigésima fecha liguera en el grupo gallego de la Tercera División de Fútbol Sala. Encuentro disputado en el pabellón coruñés de Los Rosales.

OS ARTISTAS DA PEDRA E BARRO


(Casa de pedra de fai 150 anos no Vilar das Pedras)

Relato e foto enviados por José Luis Lodos Ginzo (Lilo)


Podemos dicir, de forma xenérica, que as casas do rural galego foron feitas por canteiros que non só artellaban as paredes e tellados, senón que, ao tempo, proxectaban nos lugares indicados o que ía ser a edificación, en canto a forma, orientación, locais e luz.
Os propios canteiros tiñan que arrincar a pedra da canteira e o barro da barreira, posto que, en  algúns casos a obra era presupostada a prezo pechado, ainda que, na maioría, o pago era por xornais e mantidos polo promotor.
En Galicia rural o ter casa propia deuselle máis importancia que matar a fame, ainda co bandullo ruxira ao non estar atoado, o caso era dispoñer dunhas paredes e tellado que tornaran da chuvia e do frio. Si o pensamos é lóxico, mellor atizar a lareira e mañán será outro día.
Esta é terra de canteiros, non todos bos, pro que se incluian no gremio, ata podía que souberán falar o