jueves, 5 de febrero de 2015

O médico David Álvarez Gutiérrez estrenase en politica e será o alcaldable polo PP na Pontenova.

O PP estrea candidato en A Pontenova cun médico como cabeza de lista

A primeira toma de contacto de David Álvarez Gutiérrez coa política empeza como cabeza de lista da agrupación local para as eleccións do vindeiro mes de maio. Malia a isto, di afrontar este reto con moita ilusión e sobre todo, con traballo e honestidade.

Médico en A Pontenova dende o ano 2011, de 40 anos, casado e con dous fillos, Álvarez Gutiérrez é un afeccionado ao deporte, concretamente ao ciclismo, actividade que practica dende a xuventude e no que ven de recoller como último galardón o título de Director Nacional.
O presidente provincial, José Manuel Barreiro, aposta desta maneira, por un candidato novo e preparado para afrontar este reto e desbancar ao socialista, Darío Campos, da alcaldía. Insta, desta maneira, ao alcaldable a traballar arreo para conseguir o bastón de mando e situar a este municipio onde se merece.
O alcaldable di que A Pontenova precisa romper coa monotonía na que está inmersa debido ao pasotismo dun rexedor que nada fai para que o municipio evolucione. Comprométese a dar opcións para rematar coa actividade limitada na que se ostenta a vila. Sentencia, ademais que a pirámide poboacional vai a menos polo que loitar contra a despoboación será un dos seus cometidos.
Di ademais que a vila conta con moitos puntos fortes que merecen ser potenciados, polo que traballar neste eido será tamén unha das súas prioridades.
Biografía
David Gutiérrez Álvarez naceu o día 10 de xullo de 1974. Médico de profesión, desempeña esta labor en A Pontenova dende o ano 2011. Está casado e ten dous fillos.
Fuente: Cronica3.com A Mariña

El PP ficha al médico David Álvarez como candidato en A Pontenova

Se estrena en política, con el reto de vencer al socialista Darío Campos, veterinario
David Álvarez Gutiérrez, de 40 años y médico en A Pontenova desde hace cuatro. Entra en política como cabeza de lista del PP para las elecciones del próximo mayo. Su reto, vencer al actual alcalde pontenovés, el socialista Darío Campos, veterinario de profesión. José Manuel Barreiro, presidente provincial del PP, dice "apostar por un candidato novo e preparado". El PP dice que David Álvarez se presenta con la idea de "que A Pontenova precisa rompero coa monotonía na que está inmersa debido ao pasotismo dun rexedor que nada fai para que o municipio evolucione".
Fuente:La Voz de Galicia.

El PP presentará otro alcaldable en A Pontenova tras la renuncia de Jorge García.

La dirección provincial del Partido Popular hizo ayer público el anuncio del edil pontenovés Jorge García de que no será el candidato a la alcaldía en las próximas elecciones del mes de mayo, aunque sí se mantendrá en la presidencia local de la agrupación. Los populares presentarán en breve a la persona que encabezará las listas en los próximos comicios.
Tras 20 años formando parte de la corporación municipal, tanto en el gobierno como en tareas de oposición, este licenciado en Derecho, director y maestro del colegio local, abre un paréntesis en su vida política.
García fue 
Fuente: El Progreso

SPORTING PONTENOVA. NOTICIAS




¡AÚPA SPORTING!

Misa por Consuelo Lastra Fernández "Natural de Dodrín"


José María López Rancaño repetirá como candidato del PP en Abadín.


Fuente: La Voz de Galicia
El presidente del PP de Lugo, José Manuel Barreiro anunció que Rancaño repetirá como candidato en Abadín. Será la novena vez que este empresario irá como número uno de la lista de los populares para concurrir a unos comicios electorales. Nació en A Pontenova en 1951 y ejerce como alcalde desde 1983.

La nieve complica el tráfico entre A Fonsagrada y Baleira y en la N-VI en Becerreá


(Foto de archivo)
Fuente: La Voz de Galicia
La Diputación de Lugo ya activó un dispositivo de máxima intensidad debido a la alerta por nieve y desplegó en la red viaria provincial a 102 operarios y 52 máquinas para atender las posibles incidencias, informaron desde el ente provincial. El dispositivo se distribuye por los municipios de A Fonsagrada, Navia de Suarna, Becerreá, Pedrafita do Cebreiro, Folgoso do Courel, Samos, Cervantes, A Pobra do Brollón, Guitiriz, A Pontenova, Chantada, Carballedo, Baleira, Baralla, Castroverde, Riotorto, O Corgo, Vilalba, Xermade y Muras.