jueves, 7 de mayo de 2015

Álvarez atribuye a Campos la «calumnia» de que usa su consulta para captar votos.

Resultado de imagen de david alvarez pp
El candidato del PP de A Pontenova, David Álvarez, médico en la localidad, salió ayer al paso de las denuncias del PSOE local acusándole de usar su consulta para captar votos. Álvarez las califica de «calumnias» y no duda en atribuirlas al alcalde pontenovés, Darío Campos, a quien reprocha que «agoche a súa sinatura». «De tal magnitude son os seus despropósitos que non se atreve nin a dar a cara, agachándose incluso detrás das siglas do seu propio partido», manifestó el candidato del Partido Popular de A Pontenova.
David Álvarez considera de extraordinaria gravedad las acusaciones contra él y ve «mala fe» en las declaraciones que atribuye a Darío Campos. El candidato «popular» califica las denuncias contra él de «auténtico despropósito» y a su juicio lo ocurrido es una expresión más de que el proyecto del PSOE en A Pontenova está agotado: «O único que pretende é salvar os seus mobles con acusacións falsas». Además, el médico y candidato del PP dice no entender «que despois de case vinte anos de servizo, tanto diurno coma nocturno, e cun historial profesional intachable no Sergas, se digan falsidades coma estas, estando a quince días dunhas eleccións».
Se ratificó en que lleva cuatro años «escoitando as queixas e o sufrimento dos veciños de A Pontenova, por mor dun goberno socialista agotado, sen rumbo e despreocupado». Desde el PSOE de A Pontenova no se dudó en acusar a David Álvarez de usar su consulta en el centro de salud local para dar pequeños mítines. Aseguran los socialistas, por boca de su secretario xeral de la agrupación local, Francisco Martínez, «que moitos cidadáns xa se atreveron a denuncialo nas redes sociais e tamén in situ, no mostrador do centro; feitos que motivaron que o candidato falase con algunha desta xente para que as retirase». Añadió el PSOE pontenovés que «algúns veciños saíron escandalizados con estes mini actos políticos».