viernes, 10 de abril de 2015

El alcaldable pontenovés del PP será médico en Muras

David Álvarez Gutiérrez. AMA
El candidato popular a la alcaldía de A Pontenova, David Álvarez Gutiérrez, ejercerá como médico en el Concello de Muras. Así lo confirmó este martes el propio Álvarez, quien se presentó oficialmente como alcaldable en la villa pontenovesa hace apenas una semana. "Como todos saben eu son facultativo e presenteime a unha convocatoria para que me designaran plaza no ano 2012. Xustamente estes días saiu a resolución, e para a miña sorpresa vin que non me destinaran para A Pontenova, senón para o Concello de Muras" explicó.
El popular aseguró que aunque presentó una reclamación para conseguir la plaza en el municipio pontenovés finalmente no pudo ser posible. No obstante comentó que esta nueva circunstancia laboral no influirá con su miña candidatura en A Pontenova. "Estou totalmente comprometido con esta localidad e seguirei para adiante porque teño moitas cousas que facer por este pobo e polos seus veciños". Además explicó que "non considero que traballar nun Concello sexa incompatible con ser alcaldable noutro e agardo que os veciños me entendan", puntualizó.
Por su parte, desde el gabinete de prensa del PP provincial aseguraron que aunque a efectos legales "non é incompatible traballar nun pobo e ser o candidato doutro, estudiarase esta nova condición do alcaldable, pero para nós non hai nungún inconvinte".
Fuente: El Progreso