viernes, 12 de diciembre de 2014

Boa acollida da III Campaña de recollida solidaria A.C.D. As Minas


Cando nin siquiera vai un mes desde que se puxo en marcha por parte da Asociación Cultural e Deportiva As Minas a III Campaña de Recollida Solidaria de xoguetes, roupa e alimentos o balance é máis que positivo pois neste tempo xa se recolectaron máis de 400 kilos de mercancía.

Pincha neste enlace para ver os detalles da citada campaña solidaria

Animamos a tódo-los veciños a que sigan colaborando por esta boa causa, hai de plazo ata o 15 de Enero, e si alguén o necesita que nos chame que lle vamos á súa casa a recoller o material.
Moitas gracias a tod@s, tanto á xente que fai as súas donacións, como ós establecementos que colaboran ca A.C.D. As Minas.

Padre e hijo se la pasan en la cancha


CARLOS GAVINO

Fidel García, de 43 años y vecino de A Pontenova, es un padre atípico. Le inculcó a su hijo la pasión por el deporte, pero los fines de semana él no se acomoda en la grada para dar aliento a su vástago como es norma habitual. Fidel arropa a su primogénito, Isaac, de 21 años, en la cancha. Son compañeros en el Superti-A Pontenova, uno de los tres equipos mariñanos que compiten en la Tercera División de fútbol sala y dirigido por Julio Delgado, exjugador internacional y antiguo preparador del Burela FS.
No es la primera vez que padre e hijo coinciden sobre la pista. Hace algunos años ya jugaron juntos en el Cubelas de Ribadeo, en la Liga Provincial, y sus caminos volvieron a

Festividade 21 de Decembro en San Mamede

Mandado por Esther Rodriguez Lombardero.