jueves, 13 de febrero de 2014

Esquela aniversario Secundino García Pérez "De Casa do Duro - Eirixúa"


Esquela aniversario Dolores Legide Rivas "Casa Rafaelo - Santalla" - Riotorto


FÚTBOL VETERANO: Este sábado arranca la Liga do Norte con ocho equipos en competición.


Este próximo fin de semana arranca una nueva edición de la Liga do Norte de veteranos. Las principales novedades de esta temporada son el regreso de la Unión Deportiva Río Ouro y la disputa de la Copa, que se compaginará con la competición liguera.
Un total de ocho equipos se han inscrito: Pontenova, Rapadoira-Foz, Burela, ADV Ribadeo FC, Barreiros, Viveiro, UD Río Ouro y UD Castros. La liga, que se disputará bajo el formato de doble vuelta, arranca este sábado con tres partidos y finalizará el 25 de octubre.
La primera jornada enfrentará en Foz al Rapadoira-Foz con el Pontenova, en Burela al conjunto local con el Barreiros y en O Árbol al UD Río Ouro con el UD Castros. Todos los encuentros comenzarán a las cuatro y media de la tarde. El choque entre el Viveiro y el ADV Ribadeo FC se disputará más adelante.

SPORTING PONTENOVA. A XORNADA




Este domingo, as 16:15h no Campo da Mina o Sporting Pontenova enfrontarase o 4º Clasificado, a S.D. Guitiriz, que leva 13 partidos sen coñecer a derrota. Veremos que estado presenta o Campo.

Na xornada do sabado o equipo Xuvenil desprázase o Campo da Marosa (Artificial) para medirse o C.D. San Ciprian. O partido dará comezo as 18:30h.

Por outra banda, tamén o sabado o equipo Veterano desprázase o Campo de Malates Foz (Artificial) para disputar a primeira xornada da Liga do Norte de Veteranos contra o Cangas de Foz.

¡Aúpa Sporting!