lunes, 25 de febrero de 2013

Riguiletes Do Mundo

Memorable e soberbia actuación d@s riguiletes na media maratón da Coruña esta mañá, que confirma a excelente preparación que están seguindo para a maratón de Barcelona. Rivitas Pelazo, coa axuda da lebre de luxo Santi Coladas, asinaba 1:32:36, un tempo mui,mui bon, novena muller e 4ª na categoría Senior. Santi Coladas viña de facer 1:27:52 o pasado Domingo na media maratón Corazón de Asturias. Que dicir do profeta Ventura, que aos seus 65 febreiros rompeu pronósticos cun tempazo de 1:36:35, quinto na categoría de máis de 60. E tamén destacar que Ero Sante Gueimonde acabou a súa primeira media en 1:45:52, pois o "que tivo, retivo"! Bravo pol@s riguiletes! Tan coma carballos!

Semana Santa 2013 BENALMADENA y SEVILLA



Salida el día 22 de Marzo a las 21:00 horas de los lugares indicados y regreso el día 31 de Marzo por la noche. Visitas a Sevilla el día de Jueves Santo, Málaga y Marbella. El viaje incluye autobús, Pensión Completa en hotel de tres estrellas en Benalmadena Costa muy cerca de Puerto Marina, las excursiones reflejadas y seguro de viaje.

Salidas centralizadas de Burela, Ribadeo, A Pontenova, Vegadeo, Barres, Navia y El Montico. *Plazas limitadas.

 Información y reservas en el 982 043 000 (Javi)     9 días  335€

Samsung Galaxy Note GT-N7000 295€

El teléfono tiene muy poco uso y está como nuevo. Está libre y se entrega factura de compra para la garantia hasta junio de 2014.  Contactar en el 658 240 815, wassap y line.

Más fotos de A Pontenova

La semana pasada he creado un nuevo albúm en el que voy subiendo fotos de A Pontenova para que podais usar en vuestros trabajos o proyectos. Las comparto con todos vosotros de manera altruista y podeis utilizarlas para lo que deseeis. 
Hoy tocan fotos realizadas desde el antiguo basurero de Labrada esta mañana y Os Fornos de A Pontenova al anochecer con las luces ya prendidas.

Clic en la imagen para acceder al album

«Hai moito interés na maternidade subrogada»



A iniciativa a remitir ao Congreso sae de Foz, en apoio ao caso da lucense Marta López

Aurora González (A Pontenova, 1970) é a secretaria da comisión que promove unha Iniciativa Legislativa Popular (ILP) para conseguir ao final do camiño que emprenderon, e que chegará ao Congreso, a regulación da maternidade subrogada, coñecida popularmente como ventres de aluguer, en toda España.
-¿De onde xurdiu a idea?
-Foi a raíz do caso de Marta, de Lugo, pero a idea de facer a comisión xurdiu dende Foz. Ela miraba o da maternidade subrogada noutro país, pero ten o condicionante económico. Dentro deste grupo case todos temos fillos e os tivemos de maneira natural. Estamos metidos no allo por Marta en concreto e, por extensión, por quen non pode ter fillos por problemas físicos.
-¿Teñen fe en conseguilo?
-Esperanza temos. Vai abrir un debate na sociedade, aínda que non nos gusta a expresión «ventre de aluguer». Na maternidade subrogada a persoa que presta o seu ventre se implica emocional e fisicamente. Para empezar a persoa que vai a xestar o neno o vai facer de forma voluntaria. Nós contemplamos as dúas posibilidades, con ou sen contraprestación económica, según as circunstancias particulares. Hoxe se delegan coidados do fillo a persoas que cobran, ¿non? Pois para nós a maternidade subrogada é unha persoa que coida do teu fillo durante nove meses.
-¡En Facebook hoxe (por onte) tiñan 800 ?Me gusta?!
-E en pouco tempo. Colleunos por sorpresa. Creamos a páxina o 5 de febreiro e outra conta en Twitter. A idea inicial era facerlles chegar esta iniciativa aos nosos amigos pero tras enterarse a prensa houbo un efecto para o que non estabamos preparados. Hai moita xente interesada.
-¿En que fase están agora?
-Estamos redactando a proposición non de lei. Recompilamos lexislación de outros países onde está permitida. En principio partiamos de cero. Agora contamos coa colaboración dun avogado especialista en Derecho de Familia, Joan Cerdá, que está traballando moito e sen coñecernos persoalmente. Primeiro hai que presentala na mesa do Congreso, haberá 15 días para admitila a trámite e se enviaría á Xunta Electoral Central para empezar a recoller firmas.
A comisión conta co correo maternidadsubrogada@yahoo.es e co teléfono 638 155 839.
AURORA GONZÁLEZ SECRETARIA DA COMISIÓN PARA REGULARIZAR OS VENTRES DE ALQUILER
Yolanda García 21 de febrero de 2013

El cierre de IPV asesta un duro golpe al tejido económico de A Pontenova


23/02/2013 - P. V. / El Progreso (A Pontenova)
La pérdida de 31 puestos de trabajo en A Pontenova a causa del cierre de IPV asestará un golpe económico fuerte a la vida de este municipio. Nadie lo oculta. El responsable de Comisiones Obreras, Emilio Pantín, lo dice muy claramente: «Outra empresa que se nos perde na comarca, e 31 familias máis na estacada despois do que pasou en Hermida, en Ecar... E o peor é que antes recortabas e quedaba algo de tela para seguir cortando. Pero agora a tela acábase».
El municipio de A Pontenova tiene unos 2.700 habitantes y por eso el alcalde, Darío Campos, hace notar que el hecho de que 31 familias se queden sin trabajo es algo que se notará muchísimo.
Entre sus trabajadores el mutismo sobre la situación es absoluto y solo algún familiar cercano admite que «están fastidiados, como van a estar». Y es que no les ofrece mucho consuelo el hecho de que el cierre de la fábrica se viniera más o menos anunciando desde hace meses. O remontándose en el tiempo, que IPV siempre tuviera problemas de los que conseguía sacarlo alguna subvención de la Xunta o, en su última época, algún encargo de sus gestores.

21/02/2013 - Pablo Villapol / El Progreso (A Pontenova)
Ningún empresario acudió finalmente al rescate de IPV de A Pontenova y la empresa echó el cierre de forma definitiva, tal y como comunicó en la mañana de ayer a sus trabajadores. Son 31 los que se quedan en la calle. Era una decisión más o menos esperada porque todos tenían asumido que iba a resultar complicado encontrar a alguien que aceptara la deuda acumulada por la firma pontenovesa y además pagase un buen precio por ella a sus todavía propietarios. Aún así, es un duro golpe porque supone el final de una iniciativa empresarial pionera en Galicia que se fue adaptando al paso de los años y reformándose y mejorando para seguir funcionando.
La subasta final de la empresa será el 21 de marzo, pero ya se formalizó la extinción de todos los contratos. Aunque no es imposible que aparezca un comprador de aquí al 21 de marzo, trabajadores y sindicatos tienen asumido que «é algo case imposible».

Darío Campos, alcalde de A Pontenova: «O peche de IPV é un drama» 

José Alonso 23 de febrero de 2013 05:01

La noticia del probable cierre de la fábrica de IPV, no por esperada ha dejado de caer como un jarro de agua fría en A Pontenova. Hablamos de una firma histórica, con medio siglo de antigüedad, que si no salta una sorpresa en la subasta del día 21 y aparece un comprador -la tímida esperanza a la que se aferran los trabajadores- cerrará definitivamente sus puertas. El alcalde pontenovés, Darío Campos (PSOE), no duda en su valoración: «O peche de IPV é un drama».
Treinta y un trabajadores recibieron esta semana la notificación de su expediente de extinción de contrato, es decir, de su despido. Han alegado, pero incluso los sindicatos reconoce que lo normal sería que en ocho o diez días reciban la carta de despido del juzgado. Según apunta Darío Campos, el 70% de ellos son de A Pontenova. «A verdade é que é moi duro. É moita xente, moitas familias que van quedar no paro. IPV movía moito e toda a economía da Pontenova se ve afectada. Pero ademais falamos de moita xente que ten unha idade avanzada, que non queda en boa situación para volver a atopar un traball».
«É un drama, pero hoxe en día as cousas están desgraciadamente asi. Máis ou menos todos esperabamos a noticia do peche de IPV e dos despidos. Hai unha pequena esperanza coa subasta do día 21, pero en fin... eu do que me entero é pola prensa, non estou directamente informado porque tampouco lle compete ao Concello. Nós dende o Concello sempre que nos pediron algo estivemos aí. Colaboramos no que puidemos, pero se non hai carga de traballo realmente hai pouco que facer. É unha magoa porque IPV forma parte da historia da Pontenova, pero esta crise pouco a pouco parece que está acabando con todo», concluyó el alcalde pontenovés.