viernes, 8 de febrero de 2013

Viaje a Benidorm del 1 al 11 de marzo 330€ Pensión Completa.



SALIDA EL VIERNES DÍA 1 DE MARZO AL ANOCHECER. VISITA A ALICANTE, ALTEA, CALPE, ETC… REGRESO EL LUNES DÍA 11 POR LA NOCHE. 330€
EL VIAJE INCLUYE AUTOBÚS DE LUJO, SEGURO DE VIAJE, EXCURSIONES, LA COMIDA DE VUELTA Y GUÍA ACOMPAÑANTE DESDE LA SALIDA.
SALIDAS CENTRALIZADAS: Cervo, Xove, Ourol, O Vicedo y Viveiro, Alfoz, Burela, Foz, Lourenza , Mondoñedo y Valadouro, Barreiros, A Pontenova, Ribadeo y Trabada, Meira, Castro de Rei, Pol, A Fonsagrada, Ribeira de Piquín, Riotorto. León, Astorga, Benavente, Zamora, Valladolid, Tordesillas, Medina del Campo, Collado Villalba y Madrid. 
Anotarse en :
Javier Acebrás Villar
Teléfono: 982 043 000
Whatsapp y Line: 658 240 815

 

ACTIVIDADES ENTROIDO CEIP PLURILINGÜE DE A PONTENOVA (PRIMEIRO)

No día de hoxe no CEIP Plurilingüe de A Pontenova celebramos o Entroido durante toda a xornada. Así e dentro do proxecto MENS SANA IN CORPORE SANO comezamos o día cun ALMORZO SAUDABLE, no que todos o alumnado do colexio almorzou no comedor do colexio, dous nenos de 6º explicáronlle aos outros en que consistía un almorzo saudable, explicación que se cumprimentou coa proxección de dous videos. A continuación e despois dun almorzo saudable, tocou a hora do deporte, e a Asociación Castelarco de Alfoz explicounos o segredo do Tiro con Arco, fíxnos unha exhibición e o alumnado e profesorado tamén probou esta modalidade deportiva. Xa despois de comer tuvemos a festa do Entroido tamén con disfraces por ciclos e baixo a citada temática de MENS SANA IN CORPORE SANO. Rematamos a xornada coa queima dos Mecos e cunha merenda na que non faltaron os batidos e as filloas.



Mas fotos>>

Tres de los puentes de pescadores del río Eo, dañados

Los ribereños advierten de que la corriente arrastra con facilidad los árboles, algunos viejos y muy secos

El árbol que cayó sobre el puente de Xesteira, que cruza el río Eo en San Tirso de Abres. El árbol que cayó sobre el puente de Xesteira, que cruza el río Eo en San Tirso de Abres. reproducción de t. c.

San Tirso de Abres,
T. CASCUDO

La vejez de los árboles que integran la vegetación de ribera del río Eo está comenzando a pasar factura a las infraestructuras que atraviesan el cauce. El último incidente fue la semana pasada cuando uno de los alisos se precipitó sobre el puente colgante de Xesteira, en San Tirso de Abres, y a punto estuvo de llevarlo por delante. No es la única infraestructura que terminó dañada tras la última crecida ya que también las pasarelas de A Volta-Louredal y Estreito resultaron afectadas por el impacto de la maleza arrastrada por el cauce.

Charla Informatica - Sector Forestal 15 de febreiro