jueves, 6 de septiembre de 2012

VIII. Entrevistas con morriña - Miguel Sampedro Gallo


Por olvido do propio Miguel no seu día publicouse a entrevista sin foto do entrevistado, ahora e a petición súa poñemos este retrato para que a xente poida conocelo mellor e poñerlle cara.

Entrevista realizada por Santiago Coladas-G. García

Voltamos de novo ca sección entrevistas con morriña tendo nesta ocasión o placer de entrevistar a Miguel Sampedro Gallo (A Pontenova,1945), un ingeniero de minas, pai de catro fillos que actualmente reside en Oviedo.

Pontenova.es: ¿Cal é o pobo do municipio donde viñeche ó mundo e porque nombre se conocía a túa casa?.

Antes de nada teño que dicir que o meu galego e de oídas por ser “dos outros tempos”.Gústariame moito manexalo ben, pero  tarde piei e  habéisme perdoar que o escriba no galego de meu.

Nacín no Mazo do Castelo, o 1 de julio de 1945, na casa de Gallo. Son fillo de María de Gallo, tendeira. Vendíase de “todo”.  Meu pai foi Suso de Miguel, practicante, ó que destituiran primeiro e imos dicir que houbo de deixar a súa profesión e acabou  emigrando a Venezuela, donde morreu na compaña de seus irmáns, Mary e Jaime.

Pontenova.es: ¿A que edad te fuche definitivamente da Pontenova e que motivou a túa marcha?.

Feito o ingreso en Oviedo ós dez anos, vin canda miña nai a Pontenova para seguir ca tenda, Axina estudiei na Universidad da Picota (que dicía Sito) ata os trece anos. Logo ata os 16 estudieí en Lugo, no instituto e seguía indo a casa os domingos de feira para axudar no comercio  que, ademáis, era o que me chamaba máis.
Vou destacar a dificultade dos exámenes por libre, e a calidad dos profesores do Instituto de Lugo que para min rematou ca chegada de Alonso Montero co que sigo a ter correspondencia. Tamen, sendo da Pontenova, non podo deixar de mentar a José Luis de Xinzo co que traballara o latín para sortear aquel profesor “que poñía

Fotos del partido entre el Sporting Pontenova y el combinado de la Pachanga.

El combinado de la pachanga fue gran el triunfador moral en el partido celebrado el pasado jueves día 30/9/12 en A Mina. Despues de quemar calorías repusieron fuerzas rodeado de un gran ambiente en todo un clásico de verano que registró una muy buena entrada en el Campo da Mina al que también asistió la Concejala de Deportes. 
El próximo compromiso para el Sporting es el Domingo a las doce de la mañana frente al Meira C.F. donde intentarán resarcirse del mazazo moral que les asestaron Ramón o ave, Os Castriños, O Marino, Acebras, Batotín, Ramón de Xudan y compañía.
Por su parte el combinado de la pachanga se enfrenta este viernes a las 21:00 horas al Superti F.S. en el Polideportivo Municipal en otro clásico de pretemporada tratando de mantener la euforia y la moral cosechada el pasado jueves frente al conjunto gualdinegro.
Nota: Se admiten comentarios........
Los presidentes de ambos clubes mantienen una buena amistad a pesar de las diferencias en los traspasos de algunos jugadores como Lolo e Ivan de Villaouruz exgualdinegros o los expachangueros Fran o Goá.

Esquela aniversario ANGEL OVIDE ESPINA "Angel - Carniceiro de Abres"


Curso de cuero