jueves, 23 de agosto de 2012

Esquela aniversario Severiano Fernández Vilar "Severiano de Antón - Lamarcide"


Esquela aniversario Manuel López Mourelle "Casa Portelo - Rececende"


Las fiestas de A Pontenova afrontan un cambio histórico para atraer gente


Las fiestas de octubre afrontan este año, en la localidad pontenovesa, un cambio histórico. Siempre habían coincidido con el primer domingo de feria del citado mes -que será el día 7- pero, a petición de la comisión del festejo, el regidor local, Darío Campos, aprobó, en un pleno reciente, que se celebren el fin de semana del puente del Pilar para favorecer a la hostelería y al comercio y atraer a más público.

«Parecéunos moi ben a proposta de acometer este cambio histórico nas datas das patronais, porque así o comercio non ten que perder de vender durante dous fines de semana que tería que estar pechado -o do 6 de outubro e do 13-; deste xeito, as tendas só pecharán na Ponte de Pilar», señaló el primer edil pontenovés, quien cree que «a hostalería vai saír beneficiada coa medida e máis nestes tempos de crise, porque a xente aproveitará eses días festivos nacionais para vir á Pontenova».

A quienes no parece gustarles demasiado el cambio es a los más conservadores, que lamentan quedarse sin la tradicional feria o mercado, con el que coincidían las fiestas y que tendrá lugar el 7 de octubre.