viernes, 3 de agosto de 2012

Viaje a Fatima, Lisboa, Batalha, Nazare, Viana y Braga

(Últimas plazas)
7, 8, 9 Y 10 DE AGOSTO

SALIDA EL MARTES DIA 7 DE AGOSTO A LAS 06:00 DE LA MAÑANA Y REGRESO EL VIERNES DÍA 10 POR LA NOCHE. EL VIAJE INCLUYE PENSIÓN COMPLETA EN FATIMA, UNA EXURSIÓN DE UN DÍA COMPLETO A LISBOA CON LA COMIDA EN LA CAPITAL LUSA, UNA ESXCURSIÓN A BATALHA Y NAZARE, VISITAS A DISTINTOS PUNTOS DE LA CIUDAD SANTA, BODEGAS, MONASTERIOS, MUSEOS ETC.., VISITA  AL SANTUARIO DE SANTA LUZIA EN VIANA DO CASTELO, VISITA AL SANTUARIO DO BOM JESUS Y AL SANTUARIO DE NOSSA SENHORA DO SAMEIRO EN BRAGA, VIAJE EN AUTOBUS DE LUJO Y SEGURO DE VIAJE.
4 Días 175€

A Deputación destina 100 mil euros a mellorar a comercialización dos produtos autóctonos e reactivar a economía

[...]
36.000 euros para A Mariña
Dos 100.000 euros contemplados no Plan Estratéxico de Subvencións do INLUDES para promocionar os produtos autóctonos, un total de 36.000 están destinados a certames organizados na Mariña, e á actividade e funcionamento das confrarías de pescadores. Deste xeito, xunto á Festa do Percebe de Celeiro ou PRODUART, o plan tamén beneficia a outras localidades mariñanas, ó apoiar eventos emblemáticos na comarca, e na maioría dos casos con sona non só na provincia, senón en toda Galicia, como son o Mercado Renacentista de Viveiro; a Festa do Berberecho de Foz; ou a feira de mobles e antigüidades da Pontenova. No resto da provincia, algunhas das convocatorias apoiadas son as feiras de artesanía de Castroverde e Guntín; Expogrelo de Abadín; a Festa da Verza Riza de Labrada, en Guitiriz; a Festa da Castaña de Folgoso do Courel; a Festa da Cereixa de Ribas de Sil ou a Xornada sobre a Exaltación dos Produtos do Mar na Montaña, en Becerreá. 

Enamorados de A Pontenova

Isabel García / El Progreso (A Pontenova)
Los enamorados que visiten la localidad pontenovesa no pueden marcharse sin antes colocar un candado, como prueba de su amor, en la pasarela peatonal que sustituye al viejo puente, que salva el río Eo a su paso por el municipio. Han sido los visitantes los que pusieron en marcha, hace ya cuatro meses, esta práctica para estrenar la infraestructura y los vecinos ven en esta moda un nuevo reclamo turístico.
Por el momento, son escasos los candados colocados en el puente, pero la iniciativa aspira a consolidarse, por lo que el viaducto pontenovés pretende emular al romano de Milvio y a otros de medio mundo, donde son habituales.