sábado, 23 de junio de 2012

El alcalde de A Pontenova contratará el Grumir si la Xunta ''asegura os pagos''

El regidor pontenovés, el socialista Darío Campos, replica al líder del Partido Popular en la localidad, Jorge García, que «por suposto que o ente local quere contratar canto antes ós efectivos do Grupo de Intervención Rápida Municipal (Grumir), pero é que despois de terlle solicitadas á Xunta as axudas para contratalos, a día de hoxe, aínda non confirmaron a cantidade que van conceder».
El primer edil pontenovés solicitó, el 29 de febrero, además de ayudas para el Grumir, otras para dos socorristas, un técnico de turismo y una ayudante en el hogar y aunque la Administración permitía la contratación anticipada, Campos advierte de que «hai que ter a cantidade para facer os contratos, algo que xa se pedíu por escrito en dúas ocasións á Xunta e aínda non hai confirmación».
Piscina
El servicio de Grumir se cubre desde enero con personal del Concello. Pese a no saber con qué ayudas autonómicas contarán, la piscina abre hoy mismo con un socorrista.

31 de Agosto e 1 de Septembro VI FESTIVAL " AS MINAS "

Camisetas do VI FESTIVAL " AS MINAS " a venta nos BARES MONTES E PUENTE, E EN LIBRERIA EUGENIA, e en máis locales da vila. 

Xa está aberta a piscina municipal

Recordar que la piscina ya esta abierta desde este viernes en horario de 13:00 a 21:00 H. El precio para este año es de 1€ diario, excepto para los menores de 8 años que no pagan. También puedes hacerte un bono por 10€ valido para todo el verano. Manuel Miranda y Oscar (socorristas), y Xoel (chiringuito), te esperan todos los días para disfrutar de la piscina, pinchos y cervecitas.

Vilaxe Festa 22 e 23 xuño 2012


Festas en Rececende 22, 23 e 24 xuño 2012


Fogueira San Xoan 23 xuño 2012