jueves, 17 de mayo de 2012

La Xunta aprueba el parque eólico de A Cadeira, el segundo en una semana


La Consellería de Economía e Industria da luz verde a un nuevo parque eólico en la comarca: el de la sierra de A Cadeira, que se sitúa entre los concellos de Riotorto, A Pontenova, Trabada, Lourenzá y Mondoñedo. Es la segunda de estas instalaciones que la Xunta aprueba en menos de una semana, puesto que el pasado viernes hacia lo mismo con el del monte O Mondigo, que afecta a terrenos de Ribadeo, Barreiros y Trabada.

El Diario Oficial de Galicia (DOG) publicó ayer el proyecto de ejecución de las instalaciones para conseguir su autorización administrativa, la aprobación y la declaración de utilidad pública, sí como el estudio de impacto ambiental y el proyecto sectorial de incidencia supramunicipal. El proceso de información pública del documento, que también puede consultarse en los consistorios de los municipios afectados, durará 30 días hábiles a partir de ayer con el fin de que las personas afectadas-cuya lista también aparece publicada- puedan presentar las correspondientes alegaciones.

1º ANIVERSARIO DE GUSILEO E CONMEMORACION DAS LETRAS GALEGAS

O vindeiro VENRES 18 DE MAIO celebraremos con moitas actividades o 1º Aniversario da nosa mascota GUSILEO e conmemoraremos o Día das Letras Galegas, este ano adicado a Valentin Paz Andrade.
ACTIVIDADES PARA O PÚBLICO EN XERAL
- Durante toda a mañá teremos unha XORNADA DE PORTAS ABERTAS DA BIBLIOTECA.
- Apertura da "AULA ANTIGA DO CEIP PLURILINGÜE DE A PONTENOVA: UNHA VOLTA AO PASADO".
ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO
XORNADA DE MAÑA
- 9:30 a 10:30: 1ª SESION DE OBRADOIROS PARA O ALUMNADO
- 10:30 a 11:30: CONTACONTOS CON ANXO MOURE
- 12:00 a 13:00: 2ª SESION DE OBRADOIROS PARA O ALUMNADO
XORNADA DE TARDE
- 14.30 a 15.30: RECITAL POÉTICO
- 15.30 A 16:00: MERENDA E FESTA

Veo veo