domingo, 8 de abril de 2012

Licencias de obras.....

O Partido Popular de A Pontenova ante as graves declaracións vertidas nos medios de comunicación polo Concelleiro de Obras, Urbanismo e Persoal e 2º Tenente de Alcalde, Francisco Martínez Bermúdez, quere poñer de manifesto que non comprende  esta postura de ataque persoal e directo, é máis, realmente desde o PP de A Pontenova consideramos que si o equipo de goberno reacciona de esta forma, só enfangando, calumniando  e descalificando aos concelleiros do Partido Popular, incluso chegando a poñer en boca do concelleiro Francisco Lombardero palabras que nunca dixo, será porque non ten argumentos políticos para defenderse e sabe que o Partido Popular ten a razón e que mentras unhas licencias de obras se tramitan en escasamente un mes, outras tardan un ano ou máis en tramitarse. Ademais, este concelleiro, que non é a primeira vez que falta á verdade na prensa coas súas declaracións, non debe olvidarse que entre todos os pontenoveses lle pagamos un soldo cada mes para, entre outras obrigas, cumprir a lei e facela cumprir, polo que si é coñecedor dalgunha irregularidade ten a obriga de solventala.
Finalmente, queremos manifestar que é caer moi baixo por parte do equipo de goberno intentar “demonizarnos” fronte ao persoal municipal, porque eles limítanse a facer o seu traballo pero, Quen establece as prioridades, en definitiva, quen manda no concello: o persoal ou os políticos? 
Noticias relacionadas: 

El santuario de los milagros


En esta parroquia de A Pontenova con hermosos parajes naturales se ubica uno de los templos marianos de mayor tradición y devoción de Galicia.
En las tierras lucenses de A Pontenova se ubica el santuario de Santa María de Conforto, que toma el nombre de la propia parroquia en la que se alza un templo que cada año congrega a miles de romeros. El conjunto, de grandes proporciones —construido entre los siglos XVII y XVIII y que engloba la fuente, el cruceiro y el tejo centenario—, custodia además una importante colección de arte sacro.
Abundan las leyendas en torno a este santuario mariano de honda devoción, empezando por la fuente milagrosa de su jardín, coronada por una imagen pétrea de Santa María. Durante la festividad de la Virgen de Conforto, el 8 de septiembre, es tradición mojarse con el agua del naciente y dejar el pañuelo colgado en los rosales o en la vegetación cercana al manantial. Y en este lugar donde se cree que San Inocencio dejó su huella, el tejo centenario también es objeto de devoción a través de sus ramas, consideradas con capacidad de protección.
Devotos de todas partes
El rito se realiza a lo largo de todo el año, y especialmente los domingos, cuando acuden devotos de dentro y fuera de Galicia para pedir a la Virgen todo tipo de favores. En el año 2000 se hizo realidad el Museo de Arte Sacro, con más de 300 piezas que engloban desde imaginería a pintura religiosa.
La parroquia cuenta con abundantes capillas en su término, así como con notables ejemplos de patrimonio etnográfico en forma de hórreos, fuentes y molinos. El territorio integra el Lugar de Importancia Comunitaria (LIC) Río Eo, que conserva un ecosistema de gran interés y diversidad.