martes, 10 de enero de 2012

A Pontenova y el mundo se rinden ante Ansola.


El cántabro, conocido como "o retratista de Villaeimil" y afincado en A Pontenova es el ganador del oscar de la fotografía a nivel mundial. El 2012 Hasselblad Masters Awards ya tiene un ganador español: VICENTE ANSOLA. 
A Pontenova está de enhorabuena, nuestro querido amigo y vecino Vicente, se ha elegido como el mejor fotografo del mundo en la categoría Up & Coming. 
pontenova.es mantuvo durante mas de tres meses el enlace para votar a Ansola en la página principal, y una de sus entradas es la segunda que mas visitas lleva en la historia de pontenova.es (8956 visitas). Ansola no logró el primer lugar por los votos de internet a nivel mundial, pero el jurado con su votación hizo posible que Ansola se alzara con el título. Ansola era el único finalista español y no defraudó. Con la fotografia que ven en portada Ansola ya es reconocido entre los mas grandes fotografos del mundo. Gracias Ansola, nunca olvidaremos que has venido como un hijo adoptado a A Pontenova, que te enamoraste de esta tierra, que construiste tu casa y tu sueño aquí.... y que ahora ERES EL MEJOR DEL MUNDO. GRACIAS. 

lecer na pontenova



Grande, grandísima, enorme a miña ledicia están mañán cando recibin a tua chamada (muitísimas grazas por a deferencia) para comunicarme a noticia do teu triunfo por salir gañador dun dos premios e único español finalista  do HASSELBLAD MASTER.
Sabía que eras bo amigo, contaba coa tua amistade pero chamándome para darme esta gratísima nova e facerme partícipe déla xa non me queda outra que decirche "GRAZAS VICENTE, eres pequeno en estatura pero grande dos grandes como persoa a casi tanto como profesional".
Comenteiche ó teléfono que a medida que me contabas "poñíanseme os pelos de punta" de ledicia pois imaxinábame o que sentiche cando cho comunicaron e o que sentias cando mo  contabas. Só me poido igualar a tí no amor por a fotografía por eso imaxínome o que se debe sentir cando eres reconocido e mais inda a nivel mundial (outros nin o local chegamos) pero quero dende aqui deixar patente para que todo o que se sinta Pontenovés o sinta que tamén é un grandísimo triunfo para A Pontenova e o seu entorno, para a sua xente e a sua paixaxe, para a suas raices e sua historia, grazas a tí se falará inda mais de A Pontenova por o mundo adiante xa que Bogo, Vilarxubin, Vilaeimil, O Machuco, Barreiros, "a coba do Farruco", etc, etc, forman parte de A Pontenova e nosoutros presumimos de ser de A Pontenova.
E indudable a tua calidade profesional, artística e personal, eso non se pode poñer en tela de xuizo siquera, e verdade que nunca valoras o que tés na casa como o que non taba pero, si alguén tiña que afincarse no noso pobo para que o pobo recoñeza o bó e o mundo sepa da A Pontenova por retratos fermosísimos e cheos de calidade e sentimento e un previlexio grandísimo que fora o que no seu día me brindou a sua amistade desinteresada e que hoy me permite ser amigo dun gañador mundial do HASSELBLAD MASTER, de ahí a miña ledicia añadida por o profesional e o amigo.
 GRAZAS VICENTE, por a miña parte e seguro que en nome de A Pontenova tamén pois é grande poder contar  (entro outros muitos o bos) contigo no seu vecindario e MUITISIMAS GRAZAS de novo por darme a tua amistade e poermitirme seguir aprendendo de tí.

Unha aperta e.........celebrarémolo como se merece

Carlos Florentino. ("fotógrafo" de A Pontenova)