jueves, 22 de diciembre de 2011

Comproba aquí o teu número da lotería.


Programa Nadal 2011 A Pontenova




lecer na pontenova .SENTIDO DA ETICA resposta o anónimo sobre "desaparecido....."


Bo día, por alusions persoais xa que fun eu quen por encargo da Voz de Galicia fixen a foto, véxome na obriga de dar cumprida resposta a este "elegante e a cara descuberta (non se precisa fotocopia do DNI compulsada) anónimo".
En primeiro lugar mencionarle a este valente que se escuda no anonimato que a fotografía (repito encargada profesionalmente por a Voz de galicia medio que me paga por facer o meu traballo que é do que vivo) dende o momento que me solicitaron ir a facelo confirmóuseme que era con todos os beneplácitos do seu propio fillo con o cal falara o redactor que ma solicitou, beneplácito que eu persoalmente puiden constatar cando cheguei a sua casa e tras pedir persmiso para entrar o seu neto que me abriu a porta e logo o seu fillo, interesarme por a situación e estado de saude do señor para de seguido con todos os meus respetos e educación que aprendín na escola (non me enseñaron a ir de cobarde por o mundo) informarlle do meu cometido, consultar si habia sido informado previamente da miña visita e cometido e por demais por a miña parte reiterarlle o que previamente o redactor lle había solicitado pois úneme unha certa amistade de fai mutos anos coa familia por causas do meu antigo traballo entre outras, tras esta pequena conversa e despois de que persoalmente de novo tamén solicitar permiso para facer o meu traballo tras ser éste concedido púxenme a facelo con o máximo cariño que se pode ter hacia unha persoa enferma e con o máximo celo profesional para que a foto que saira publicada plasmara unicamente o seu bó estado físico e disipar  calquer "comentario de prensa rosa feito por calquer anónimo cobarde" e que a xente vira que nin quedara conxelado, nin tiña señais aparentes do que por seguro debeu sufrir, ademais, o seu fillo pode confirmar as miñas palabras, nada mais rematar e mentras recollía o meu material puxen a sua disposición gratuitamente (eu iba comisionado por a Voz de Galicia) todas as fotografías feitas do seu pai para recoller cando quixera e si o consideraba de interese persoal.
Dito tode esto, creo deixar claro que o periodismo amarillo (oira falra de rosa, deportivo, politico, sucesos, do corazón pero amarillo nunca) non sempre é mal feito senón que é comenenciudamente mal interpretado e que os fotógrafo (entre os cales teño a honra de atoparme dentro das miñas limitacions) non somos nin pirañas, nin terroristas nin francotiradores da fotografía ademais alguns inda non chegamos o nivel de fotógrafos como pos en dúbida (espero des a cara e me impartas lecions da tua capacidade de retratista que non ética).
De todos modos, si debo recoñecer que en algo estou de acordo contigo e non mais que no que dis que a ética  non debería permitir certas publicacions pero entón quedarían muy pouco periódicos, mui poucas cadeas de televisión e muy poco motivo para manter o morbo e marujeo que desgraciadamente impera neste pais.
Fdo/ Carlos Florentino Gavino Santiso (fotocela)

Los despachos de lotería de A Mariña vendieron 5,8 millones

Las administraciones de lotería de A Mariña han vendido unos 300.000 euros más que el año pasado para el sorteo de hoy. El crecimiento responde, sobre todo, a la apertura de una nueva oficina, en Lourenzá, que se estrena con un volumen de negocio cercano a esa cifra. A la cabeza sigue estando la administración de Ribadeo, con 1.380.000 millones, apenas veinte mil euros menos que en 2010.
Hay despachos que han registrado un ligero incremento de las operaciones. En la administración número 1 de Viveiro han pasado de 955.460 a algo más de 986.000 euros; en la oficina de Burela también ha crecido la facturación, de 370.00 a 380.000 euros. En O Vicedo, donde expende la administración de Cedeira, subieron de 60.000 a 80.000 euros.
En la administración de Covas (la número 2 de Viveiro) se mantienen en torno a los 900.000 euros; en Mondoñedo se estabilizan alrededor de los 350.000 euros y en A Pontenova rondan los 500.000, como ya ocurrió en los últimos años. En el despacho de Foz han registrado un leve descenso, situándose en los 600.000 euros; igual que han confirmado en O Valadouro, que ha perdido unos seis mil, quedando en 306.000.

Superti y Trabada esprintan y acarician la fase de ascenso

La decimotercera jornada en el grupo norte de la Tercera División de fútbol sala fue muy provechoso para el Superti-A Pontenova y el Concello de Trabada. Ambos conjuntos vencieron a rivales directos en su lucha por clasificarse para la fase de ascenso y comerán el turrón con un buen colchón de puntos sobre sus máximos perseguidores.
El Superti-A Pontenova es el que está más próximo a certificar su objetivo. Los de Manolo Cadramón han sabido sobreponerse a su derrota ante el Trabada y en las dos últimas jornadas han derrotado con claridad al Pizzbur Cidade de Viveiro (3-8) y al Ventorrillo FS: 10-5. Este último triunfo sitúa a los pontenoveses con diez puntos de ventaja sobre los coruñeses -estos han jugado un partido menos-, equipo que marcha en la quinta plaza, primero de los que no jugarían por el ascenso.
Mientras tanto, los trabadenses dieron otro golpe en la mesa venciendo al Ribeira de Piquín (7-4), otro de los conjuntos inmersos en la batalla por terminar entre los cuatro mejores. Tras un inicio de temporada titubeante, los pupilos de Andrés López acumulan diez jornadas consecutivas sin perder y sus últimas victorias ante O Esteo, Superti y el propio Ribeira de Piquín, junto al empate en su visita al Ventorrillo, los han aupado a la tercera plaza, a siete puntos de los herculinos, pero con un partido más jugado.
Finalmente, el Pub Flanagan?s Xove y el Pizzbur Cidade de Viveiro cayeron ante O Esteo (2-1) y Caloto-Loyo (7-0), respectivamente, y prácticamente enterraron cualquier opción de meterse en las fase de ascenso. Los xovenses merecieron mejor suerte en su visita al líder e incluso mandaron tres balones al poste.

Veo veo, e este cabaliño, ¿Onde está retratado?