sábado, 19 de noviembre de 2011

Esquela funeral Jesús Sacadas Alvarez "Natural de Casa Batoto - Muiñou"

Foto da cea da xeneración do 57


El Superti visita al invicto O Esteo y el Flanagans recibe al Mera B

El encuentro entre el Superti-A Pontenova y el O Esteo centra de la atención de la jornada (Municipal de As Pontes. 17.30 horas) en la Tercera División. En el pabellón pontés se darán cita el líder, que afronta el partido invicto, y el cuadro pontenovés, que suma cinco puntos menos que los coruñeses.
El técnico del Superti, Manolo Cadramón, es consciente de la dificultad que entraña esta visita, a lo que se añaden las numerosas bajas con las que encaran este choque. Javi Cuétara, lesionado; Iván y el meta Juanmi, por motivos personales; y Nito, enfermo, no viajarán a As Pontes. «Iremos só con oito xogadores, o que fai moito máis complicado o partido, xa que non imos ter o porteiro que leva xogados máis minutos esta tempada, só imos cun pívot e sen dous xogadores máis para a rotación», apuntó.
En todo caso, considera que «é un dos partidos dos que apetece xogar e creo que o equipo está capacitado para traer algo positivo. Non imos renunciar a nada e agardo un partido disputado», concluyó Cadramón.

Play-back