martes, 11 de octubre de 2011

E a ti que che pareceron as festas?

Esta fin de semana foron as tan esperadas festas de San Lucas en A Pontenova, podendo disfrutar das mellores orquestas. Gustaríanos que deixaras un comentario ca túa opinión acerca deste festexo. Que tal o pasache? Gustáronche? Que mellorarías? Que opinas sobre facer a Queima dos Fornos un luns? Incluirías algunha outra actividade?


Recordamos que a finalidade desta entrada é axudar para futuras festas con críticas constructivas.

Resultados encuesta


AS FESTAS DE OUTUBRO CONTAN CON PANORAMA SINTONÍA DE VIGO LA OCA PARIS DE NOIA ALARMA E POCEIRO. ¿PARECECHE UN BO CARTEL?


Si, un 10
  97 (73%)
 
Si, un 7
  16 (12%)
 
Si, un 5
  9 (6%)
 
No, un 3
  10 (7%)
 

Votos hasta el momento: 132
Encuesta cerrada 

A Pontenova vivió ayer su día grande de fiesta


A Pontenova vivió un fin de semana grande de fiesta en honor a San Lucas, pero el de ayer fue el día grande de verdad con la tradicional «queima dos fornos» a medianoche y la actuación de la orquesta Panorama que aun siendo lunes, concentró a numeroso público. El día además se sumó a la fiesta y la noche igual, espléndida, para poner el broche de oro a las patronales.
Misa de campaña
2La imagen lo dice casi todo; la foto de C. Gavino recoge la misa de campaña ayer a mediodía en A Pontenova, con el alcalde Darío Campos a la cabeza. Un día de sol, maravilloso en estas fechas de fiestas.
La Voz de Galicia

lecer na pontenova. Queima dos fornos 2011


                                                  Grande o colofón para unhas grandes festas.

Veo Veo

Nos viene de Santi Coladas.