martes, 13 de septiembre de 2011

Veo Veo


La comarca registra uno de los días más calurosos de todo el verano


A Mariña vivió ayer una de las jornadas más calurosas del verano y con las temperaturas más altas del mes de septiembre. Tras una época estival reñida con el buen tiempo, el noveno mes del año está siendo el más propicio para ir a la playa y disfrutar de paseos por la orilla, con un calor que en las distintas partes de la comarca rondó los 30 grados.
La temperatura más alta durante el día de ayer en A Mariña se registró en Foz, donde se alcanzaron los 29,9 grados centígrados, una temperatura más propia de agosto que de septiembre. En Ribadeo también rozaron los treinta grados, pero se quedaron en los 29,2. Mientras, en Viveiro y A Pontenova se registraron 28,4 grados. En Burela, en cambio, solo se llegaron a los 25,6.
Estas temperaturas están provocando que sean muchos los mariñanos que, aún en jornada intensiva en algunas empresas, o bien a la hora de comer o los que están a turnos, puedan aprovechar las horas de sol para ir a las distintas playas que ofrece la costa mariñana. Ayer, los arenales focenses de Areoura o A Rapadoira registraban un importante número de usuarios, sobre todo por la tarde, pero nada comparado a las tardes de agosto o incluso de julio, donde los turistas copaban gran parte de los arenales comarcales.
Unas playas que, en su mayoría, ya no cuentan con servicio de socorrismo, lo que hace que sea fundamental el tener mucha precaución a la hora de bañarse. Con el agua a una buena temperatura, eran pocos los que no se podían resistir a darse un chapuzón.

Festas en Villaodrid 2011

Montes de A Mariña Oriental registraron tres pequeños incendios en 48 horas


La brigadas contraincendios locales y autonómicas tuvieron que intervenir en las últimas 48 horas, en tres incendios registrados en zona de monte de A Mariña Oriental.
En la madrugada de ayer las motobombas municipales de Barreiros, Ribadeo y Lourenzá, y la de la Xunta, con base en Mondoñedo, intervinieron junto a dos brigadas contraincendios y dos agentes forestales en la extinción del fuego registrado en la zona de entrada de la capilla de San Estevo, por debajo del mirador de Penabor. La rápida actuación evitó que las llamas se propagaran, debido al fuerte viento. ardieron, según las fuentes consultadas unos 1.500 metros cuadrados de monte.
En Ribadeo y A Pontenova
En la madrugada del domingo se registró otro en un monte de Noceda, en Ribadeo, un área situada debajo de una torre de alta tensión, con difícil acceso. Y ayer por la tarde ardió también una pequeña superficie en una zona de la parroquia de San Esteban, en A Pontenova.

Que pretende ocultar o Sr. Darío Campos e o seu equipo de Goberno.

Daniel Veiga como voceiro suplente do grupo municipal do Partido Popular no Concello de A Pontenova presentou o pasado 14 de xullo, unha petición solicitando o exame dun expediente municipal dunhas obras que se están a realizar no noso Concello, algo ao que temos dereito como concelleiros elixidos lexitimamente polos veciños de A Pontenova, a ao que o equipo de goberno ten 5 días para contestar. Cousa que obviamente non fixo nin a día de hoxe e van case dous meses.
É indignante que o Sr. Campos e o seu equipo non se molesten nin a respondernos á nosa petición nin a darnos ningún tipo de explicación. Dende a nosa formación preguntámonos si o Sr. Campos ten algo que ocultar?
Queremos recordar, ademais, que non é a primeira vez que nos vemos nesta situación, xa que con anterioridade tivemos moitos problemas para acceder a outra documentación cando o solicitáramos, incluso, denegándonos as nosas peticións nun principio e poñéndonos todo tipo de problemas para que puidéramos desenvolver o noso traballo como oposición no Concello. Parece que co grupo municipal do BNG está a facer o mesmo, negándolle o acceso ó rexistro municipal.
Esta é a política de goberno municipal, de transparencia e de participación cidadá, que está a seguir o Sr. Darío Campos e o seu equipo, intentando entorpecer todo o posible o traballo do resto de grupos políticos e concelleiros que foron elixidos polos veciños de A Pontenova, e que temos a obriga de mirar e defender os intereses dos nosos veciños e veciñas.
Está claro que o Sr. Campos non lle interesa que fagamos a nosa labor de oposición, poñendo obstáculos unha e outra vez, dificultando o acceso á información,e, ademais, a única medida de austeridade que adoptou o goberno municipal nesta lexislatura foi a de reducir as aportacións aos grupos políticos, que lle supón un aforro de 2000 euros anuais as arcas do noso concello, que non é máis que outra medida para intentar “paralizar e maniatar” á oposición e que comparándoo co que cobran polas súas dedicacións parciais o Sr. Alcalde e o Sr. Concelleiro de obras, soa a risa, xa que seguen mantendo os mesmos soldos que na anterior lexislatura, as mesmas percepcións económicas por dietas, non se baixaron nin un só euro. NOS SOLDOS E NAS DIETAS NO CONCELLO DE A PONTENOVA NON HAI CRISIS. O concello que está recortando e dicíndolle aos veciños que non hai cartos para nada, o único que non sufriu ningún recorte nin aplicou ningunha política de austeridade foi nos SOLDOS DO
ALCALDE E O CONCELLEIRO DE OBRAS nin nas dietas do seu equipo……..
_____________________
Nota de prensa do PP enviada por Daniel Veiga a pontenova.es

Un grandisimo amigo.

Oscar Fiallega, Meira, 27 anos, falecia hai unha semana na Pastoriza en accidente de circulación cando facia o que mais lle gustaba, conducir. Foi a peor noticia que recibín nos ultimos anos. Oscar era moito mais que un compañeiro de traballo, era a persoa coa que compartia moitos momentos, sempre bos, en viaxes por ahí adiante,  e era el quen me suplía na miña ruta de Vilarmide cando eu non estaba. Xa te botamos moito de menos. Ata sempre OSCAR.