miércoles, 3 de agosto de 2011

IV Mostra de Xogos e Deportes Tradicionais en Santalla



SANTALLA (A PONTENOVA) SERÁ DE NOVO, POR CUARTO ANO, O CENTRO DE ATENCIÓN DOS XOGOS E DEPORTES TRADICIONAIS DE TODA GALICIA, PORTUGAL, ASTURIAS e CASTELA-LEÓN,
O VINDEIRO 27 DE AGOSTO.

  • O Torneo Bolo Celta, o Torneo de Chave, o Torneo de Billarda, diferentes modalidades de Bolos, a espectacular exhibición de Corte de Troncos do Club Deportivo 6 conceyos (Asturias), conforman algunha das múltiples actividades lúdico-deportivas tradicionais de Galicia, Portugal, Asturias e Castela-León que se poderán ver e practicar o 27 de agosto en Santalla (A Pontenova).
  • Arredor de 20 entidades serán as encargadas de mostrar os xogos e deportes tradicionais máis destacados das súas respectivas zonas, así como de dinamizar a participación das e dos visitantes.

Tres colegios se suman a la red de centros plurilingües el próximo curso

La red de centros plurilingües de Galicia estará formada el próximo curso por más de un centenar de centros educativos de primaria y de secundaria, que podrán impartir hasta un tercio de su horario lectivo en una lengua extranjera. En la comarca se sumarán tres colegios: el Martínez Otero de Foz, el Santa Rita de Galdo y el Ceip de A Pontenova, que eligieron el inglés como tercera lengua. El centro focense impartirá Plástica en primero de primaria, al igual que el centro vivariense. Por su parte el colegio pontenovés dará las clases de Plástica y Educación Física en el mismo curso.

Festas en Vilameá - Agosto 2011