martes, 12 de julio de 2011

El exalcalde de A Pontenova Enrique Fernández fue enterrado el domingo

12/07/2011 - P.V. / El Progreso (Lugo)
El más longevo alcalde de A Pontenova, Enrique Fernández, falleció el pasado viernes y el domingo fue enterrado en su municipio en una ceremonia que tuvo un carácter estrictamente familiar e íntimo entre sus más allegados.
Enrique Fernández fue un hombre completamente entregado a la causa de A Pontenova. Accedió a la alcaldía encabezando como independiente una lista del PSOE en 1983, pero el entonces presidente de la Diputación, Francisco Cacharro, enseguida advirtió su potencial y le hizo una oferta que no pudo rechazar.
En el 87 se presentó ya con el PP y consiguió de nuevo una mayoría absoluta que consiguió mantener de forma ininterrumpida hasta 2007 y que le valió ocupar durante doce años la vicepresidencia de la Diputación. Le sería fiel a Cacharro hasta el final, incluso cuando decidió sustituirle por el ribadense José Carlos Rodríguez Andina.

Suxerencias, contacta

Nombre:Dende Lugo
Correo*:as@hotmail.com
Asunto:O Concello da Pontenova non colga en internet as Actas das Xuntas de Goberno
Envia un archivo, imagen:
Mensaje:Dende hai xa mais de dous meses o enlace que da acceso as Actas das Xuntas de Goberno da paxina do Concello da Pontenova esta roto. O descontento e xeneralizado con esta situación de ocultismo xa que a pesares de enviar varios correos para que solucionaran eses problemas, non se toman as medidas oportunas e os cidadans non temos acceso a esa información oficial. Haber si enviando de novo esta queixa a seccion de suxerencias, contacta de pontenova.es, se dan por enterados xa que parece que o correo que se lles envia a paxina do concello, non o teñen en conta, nin sequera responden a nada.

Os cidadans temos dereito a coñecer as decisions que se toman nas Xuntas de Goberno, ainda que fagan o que lles pareza, pero por favor, non nos enganen mais, que a xente que temos acceso a rede ben sabemos o que hai e como funciona.

Moitas grazas por deixarme expresar.