jueves, 7 de julio de 2011

Los pontenoveses, de excursión

(...)
Me envían esta imagen de la excursión que realizó la dinámica asociación gastronómica cultural de A Pontenova a Lourdes, Andorra y Zaragoza. Y me cuentan que tuvieron oportunidad de visitar el Santuario de Lourdes y las cuevas de Betharram, a pocos kilómetros de la ciudad santa, donde permanecieron dos intensos días. La siguiente parada fue en Andorra, donde los asistentes contemplaron un paisaje y una panorámica realmente espectacular de los Pirineos. Aprovecharon el tiempo para hacer numerosas compras en los establecimientos de la ciudad. El ultimo día visitaron la basílica del Pilar en Zaragoza. Dicen que tan contentos quedaron que ya están preparando otro viaje, en el mes de enero, a Andorra, para esquiar durante un fin de semana.
(...)
Fuente: La Voz de Galicia

II Festival Celta mais pequeno do mundo. Triangulo Dos Trasnos. Bogo.


Luismi e Bruno Bouza están preto de regresar ó Spórting Pontenova

O Spórting Pontenova segue fiel á súa filosofía de traballo con xente da casa e “sen pagar”, segundo o seu adestrador, Dani Moirón.
O conxunto gualdinegro comezará a adestrar o día 2 de agosto coa única cara nova de Sergio Arango, procedente do equipo xuveníl pontenovés. A directiva do conxunto da Mina está en conversas para recuperar para o equipo ó centrocampista Luismi e ó central Bruno Bouza, que xa estiveran no equipo nunha etapa anterior.
A escadra dos fornos contará coas únicas baixas de Gene e Carlitos por motivos persoais.
Dani Moirón márcase como obxectivo non pasar apuros e vé como principais aspirantes para competir polo ascenso a Primeira Autonómica a Sacido e Rioaveso e ós descendidos Iberia, Folgueiro e Santaballés.