viernes, 13 de mayo de 2011

El campeón va por el ascenso

(...)
Copa Élide
En categoría cadete dio inicio la Copa Élide para los equipos mariñanos. El Foz, también entrenado por Burunda, se mostró muy superior al Burela, al que goleó por 0-6. En el otro choque del día el Viveiro se impuso en el derbi al Praia de Covas por 2-3. Este fin de semana se disputan los encuentros de vuelta.
En juveniles la primera ronda fue a partido único, logrando el pase el Foz ante el Iberia (0-4), el Viveiro B frente al Xove Lago (2-1), el Alfoz ante el Burela (3-2) y el Pontenova, que derrotó (3-1) al Lourenzá. La próxima ronda depara los siguientes partidos: Viveiro B-San Ciprián, Alfoz-Foz y Pontenova-Pastoricense.
Fuente: El Progreso

O BNG da Pontenova presentará este sábado a súa candidatura e programa de goberno

O vindeiro sábado, o BNG da Pontenova presentará a súa candidatura e programa de goberno para as vindeiras eleccións municipais nun acto público que terá lugar ás 21:00 h da noite no Salón de Actos da Casa da Cultura do Concello.
Desde o BNG preténdese que este acto serva para que as veciñas e os veciños da Pontenova poidan coñecer de cerca as persoas que compoñen a súa candidatura e os puntos máis relevantes do programa de goberno que presentan.
Falarán Mónica Rancaño, candidata á alcaldía, Jorge Gómez, candidato a concelleiro, e outros membros da lista do BNG.