viernes, 22 de abril de 2011

Lista de Nombres de Generacion 1960

Muchas gracias a Manolo de a Hermida por componer esta extensiva lista de nombres de la generación del 1960 y a Maria Louzao por mandarnosla. Este documento es muy valioso y haber si en el futuro podemos componer mas documentos de las otras generaciones.

(Pulsar una vez en la foto de abajo para ampliar y pulsar otra vez para ampliar mas)

Antigüedades, artesanía y tapeo en A Pontenova

En A Pontenova, la Casa da Cultura acogerá hoy y mañana un Mercado de Artesanía e Antigüedades de Concello, Artesáns da Pontenova y Os Fornos. En esta primera jornada de viernes se homenajearán cuatro artesanos locales (José Mª Señor, José Trashorras, Alfredo Castaño y Manuel Marqués) y visitará la feria la vicepresidenta segunda del órgano provincial, Lara Méndez. Una veintena de profesionales de Galicia y otras regiones expondrán de 10.00 a 14.00 y de 16.00 a 21.00. Como complemento, 13 locales ofrecerán tapas dedicadas a dos productos típicos de la zona como son la trucha y el salmón.

lecer na pontenova



Inda que tratei de facer memoria, non creo recordar en tan pouco tempo descargas de tormenta tan seguidas e tan intensas (ven e verdá que inda son un rapacín, só teño 56 anos), ¡foi unha pasada!!! motivo éste polo que a todolos colaboradores e organizadores da Semana Santa da Pontenova inda que a gusto de todos nunca o farán ben (sobre todo para quen se apunte a "todo criticar e nada apoyar") deben sentirse orgullosos e respaldados por una gran mayoría de Pontenoveses e visitantes a  vez que nos sentimos agradecidos porque non se deixaran desanimar e gañar por os esforzos físicos e seguro que nervosos tamén ante as inclemencias tan negativas do tempo que facía adiviñar que todo o seu traballo e ilusión iba a ser en vano, pola parte que me toca como colaborador deste gran escaparate divulgativo que é pontenova.es e como Pontenovés, dar as grazas por permitirme un ano mais a pesares de que tanto a Virxe da Esperanza como a Dolorosa e mais o Cristo da Piaxón deberon derramar en media tarde as bágoas  de todo un ano transmitidas en forma de choiva, granizo e tronos mostrar o mundo virtual con grande ledicia as excelencias do noso pobo, vaya como pequena mostra do meu humulde homenaxe as cofradías mencionadas este  par de fotografías (non son mais por falta de tempo) sin marca algunha que poidera "dificultar" a grande beleza do que representa.

Leyenda debajo de las publicaciones

Debajo de cada publicación nos encontramos con esta leyenda:
La M es para enviar por correo electronico la entrada, y la t y la f son para compartir la entrada en nuestro twiter o facebook.
Pinchando en comentarios accedemos a la pagina para insertar un comentario en esa entrada.
Y las etiquetas es donde enmarcamos esa entrada para una facil localización.
La reacciones son para medir la popularidad de la entrada.