miércoles, 6 de abril de 2011

Cuartos de final provincial categoria alevin‏ Superti FS.

Despois de proclamarse campeon comarcal da zona de A Mariña o equipo alevin de EDM-Superti A Pontenova disputa este sabado a partir das 12:00 horas no Pabellon do Palomar en Lugo os cuartos de final do Campeonato Escolar Provincial , contra o campeon  da zoña da montaña de Lugo o Castroverde.
Andrei,Roi,Fran,Anxo,Pedro,Alvaro,Paula,Miguel e Juan. 
Ánimo rapaces.

Veo Veo

Aquí tenemos otra foto que nos la mando otro amigo de pontenova.es.  Aunque esta foto nos la mando hace semanas quise dejarla para hoy porque, por lo menos para mi parece bastante difícil.  A ver ¿quien acierta lo que estamos viendo y en donde?

Sábado futbolístico no Campo da Mina




A Pontenova en Cronica3.com

A Opinión: Suso Fernandez Había algún tempo que non íamos por A Pontenova, acabamos de facelo e a visita, curta pero intensa, resultounos moi grata pois, á súa ben sabida beleza natural, engade a atención dun exquisito coidado e pulcritude que se reflicte en toda a área urbana, á que da vida e movemento o cauce do río que a cruza. Decorando a paisaxe, propociona ó ambiente a suave musicalidade do murmurio das augas, que brota do discurrir fluvial, cuxas marxes ofrecen unha visión impecable en orde á limpeza e á conservación das mesmas, que magnifican o seu encanto natural. As xentes da vila, de secular tradición mineira, senten grande respecto pola súa historia, por iso conservan, con natural orgullo, o símbolo da súa tradición: os fornos de calcinación que se erguen no corazón da vila, e por iso tamén, ó chegar á oficina de turismo, coidadosamente instalada, o primeiro que se olla é unha singular publicación, editada polo concello, “As minas de Vilaodriz. A Chocolateira, un ferrocarril mineiro”, que conta a interesante e mesmo romántica historia daquel tren – foi tamén de viaxeiros- que dende Vilaodriz transportaba o mineral ata o porto de Ribadeo, para embarcalo cara a Francia, Bélxica, Alemaña ou Inglaterra. Eran tempos- hai cen anos – nos que as minas ocupaban a 200 homes e o tren, cos talleres e outros servizos, arredor de 50. A exportación polo porto ribadense chegou a acadar as 200 mil Tm./ano. A atractiva e curiosa publicación ilústrase con mais de trinta vellas fotografías, entre elas a do que foi impulsor da Sociedade Mineira: o vasco don Julio de Lazúrtegui.
Polo mediado do mes, esta vila, no mais oriental da Mariña, vai ser epicentro e punto de partida dunhas xornadas arredor do Camino Norte de Santiago, nun loable intento de coordinación entre as localidades mariñáns polas que transcorre a ruta, e as distintas alternativas que se emplearon a través dos tempos, posibilidades que non fan senon incrementar o interese da mesma, en orde á maior variedade, dende a perspectiva paisaxística, cultural, humana e gastronómica. Volveremos á Pontenova.
Suso Fernández
Fuente: Cronica3 
Resposta de O Viterio en pontenova.es:
Buena noticia esta para las gentes de Pontenova. Pero no estoy en absoluto de acuerdo con la frase de Cronica3 que dice “As xentes da vila, de secular tradición mineira…”, Toda la tradición minera de Pontenova se reduce a 30 años, desde los primeros 1900 hasta poco después de 1930 en que se vivió su continua decadencia y ya en 1940 las minas estaban prácticamente cerradas, y 30 años son muy pocos para tener categoría de “secular tradición”.
La historia reciente de Pontenova está marcada por tres fenómenos que no ha sabido superar y que explican su decadencia:
a) El abandono de la tradicional economía agropecuaria debido al auge temporal y pasajero de las minas.
b) El haber confiado en las vanas promesas de los políticos de poner en marcha proyectos irrealizables. Por ejemplo, los famosos ferrocarriles Puentenuevo-Villafranca y Puentenuevo-Lugo, solo realizables en el marco de la verborrea y la retórica de los políticos.
c) No haber encontrado alternativa a la economía derivada de la minería que en realidad solo duró 30 años.
Y no hablemos ya de “la Chocolateira”, que desde finales de los 30 funcionaba solo por las fiestas de Ribadeo y Vegadeo llevando en esa dirección a los festeros de Pontenova, Abres, etc.., pero a las fiestas de Pontenova no venía casi nadie.
Confío en que los pontenoveses olviden lo de la minería y que no compren el humo que venden los políticos como el de los ferrocarriles antes mencionados. Los proyectos que tienen futuro son los que se asientan sobre los recursos locales y, desde luego, las empresas subvencionadas están abocados a una muerte lenta pero inexorable.

Entrevista al candidato del pp Jorge Garcia en Cadena Cope de la Costa.


Clic en la imagen. La entrevista empieza en el minuto 4.

PARTIDO SUSPENDIDO: SUPERTI -AZKAR B‏

El partido SUPERTI-AZKAR "B" suspendido por las goteras a falta de 13 minutos 37 segundos se disputara el JUEVES 7 A LAS 21:30 HORAS EN EL PABELLON DE A PONTENOVA.