martes, 22 de febrero de 2011

Veo Veo


¿Donde esta esta fuente?

MAÑA DOA SANGUE NA PONTENOVA. POLA TARDE, NON TE ESQUEZAS.


Un estudo sitúa ao Eo entre os ríos de Galicia con menos especies invasoras

Tres investigadores da Universidade de Santiago de Compostela (USC) e unha da da Coruña (UDC) iniciaron en 2009 un traballo que lles levou a analizar a introdución das especies invasoras nos ríos galegos. Os resultados, publicados recentemente na revista especializada Biodiversity and Conservation, constatan a naturalización de 31 especies acuáticas foráneas en Galicia, das 88 rexistradas na Península Ibérica. E ademais sitúan ao río Eo entre os que presenta un menor número de exemplares exóticos con respecto ás concas do sur galego.
Os investigadores non só tomaron mostras no río máis longo e de maior renome da comarca mariñá, o Eo, concretamente á altura da Pontenova, senón tamén nas canles mariñás da Sor, do Ouro e do Masma. En todos eles, en xeral, a presenza de animais e plantas invasores é escasa en comparación coa detectada noutros ríos galegos, sobre todo da vertente sur.
Por mor dunha comunicación presentada no congreso internacional Biolief, no Porto, iniciouse o traballo que contou con fondos propios da Estación de Hidrobiología da USC e dun recente proxecto do Ministerio de Ciencia e Innovación.

Vicente Ansola Finalista del HASSELBLAD MASTERS 2010

Además de fotógrafo celta, al cántabro Vicente Ansola le gusta llamarse «retratista de Vilaeimil» y no lo es menos porque paisajes y gentes de A Pontenova y de dicha zona rural pontenovesa protagonizaron su libro O pobo das néboas, en imágenes de una belleza sin igual. Con 5 de esas fotos ha llegado a la final del prestigioso concurso internacional Master Hasselblad 2010. Ya se puede votar por Internet a Ansola en su web y en hasselblad.com. Se lo merece.

Victoria del Cidade de Narón en A Pontenova

Goles: 0-1, min 15: Borja.
0-2, min 16: Edgar.
1-2, min 19: Paleta.
1-3, min 31: Borja.
1-4, min 39: Héctor.
Árbitros: Raquel Manteiga y José Manuel Carreira (A Coruña).
Incidencias: Pabellón municipal de A Pontenova.,
Juanmi, Paleta, Toni, Josiño, Lolo _cinco inicial_ Turero, Marcos y Edu.
Toni, Iván, Edgar, Héctor, Juve _cinco inicial_ David, Perce, Róber, Borja y Lardín.
El Cidade de Narón sumó una nueva victoria en su cuenta al vencer en tierras lucenses al Rececende por 1-4. Los naroneses tuvieron que trabajar más de lo esperado para superar al colista de la competición, que aguantó bien en los primeros minutos del encuentro. El primer tanto del Narón, a los 15 minutos de juego, fue un duro golpe para los locales, que además en la acción perdieron a un jugador. Un minuto más tarde Edgar hizo el segundo y el partido se le puso a favor a los naroneses. El equipo de A Pontenova logró un gol, parecía meterse en el partido aunque solo fue un espejismo. Borja hizo el 1-3 en el minuto 31 de partido y ya dejó todo resuelto. El cuarto, anotado por Héctor, llegó ya en la recta final del encuentro.
La voz de Galicia

Esquela funeral Eugenio Cabodevila Treitas (Casa Cabodevila - San Esteban)