domingo, 20 de febrero de 2011

Resultados fin de semana


Clic aqui para acceder as fotos.

1ª AUT. XUVENIL, GRUPO 7
Domingo 20 de Febreiro, 16h30
17ª Xornada
Sporting Pontenova 2 - 1 E.D. Lourenzá
Goles: 1-1 Catalin, 2-1 Catalin (p.)

2ª AUTONÓMICA, GRUPO 6
Sábado 19 de Febreiro, 16h15
22ª Xornada
Novas Raíces de Galdo 0 - 2 Sporting Pontenova
Goles: 0-1 Maketo (p.), 0-2 Jorge Moirón


1ª NACIONAL A FUTBOL SALA
Domingo 20 de Febreiro, 11h
Superti A Pontenova 1 - 4 Cidade de Naron

Taxis en Lugo


Javier Acebras pone a tu servicio el taxis en Lugo y su provincia. Con base en A Pontenova ya no tendras problemas para desplazarte por carretera. Nada mejor que visitar su web para ver que servicios nos presta.

Veo Veo Extra

Este Veo Veo lo pongo hoy extra porque es muy difícil. ¿Haber quien me puede decir donde se puede ver este diseño?.

El Cidade de Narón, el líder, juega esta mañana en A Pontenova


El Cidade de Narón se desplaza a primeras horas de esta mañana a la localidad de A Pontenova, en Lugo, en donde a las once de la mañana se enfrentará al Rececende en una nueva jornada de liga en la Primera A de fútbol sala.
Los naroneses, que lideran la competición, son claros favoritos para hacerse con una victoria y dar un nuevo paso para asegurar el título de campeón.
Para este encuentro Javier Albes dispone de la totalidad de sus jugadores a excepción de Óscar Francos, que sigue recuperándose de su lesión.
Javier Albes asegura que no se fía del Rececende, un equipo que ya no tiene nada que hacer esta temporada, ya que no tiene posibilidades de quedar entre los siete mejores clasificados, por lo que juega sin presión y ya pensando en la próxima temporada.

Veo Veo


¿Que pueblo esta a la vista?

Suxerencias, contacta: Necesidades da Pontenova


 Nombre:
Correo:
Asunto:Necesidades da Pontenova
Envia un archivo, imagen:
Mensaje:Antes de exponer a miña percepción sobre o día a día do noso pobo, quero felicitar as persoas que fan que esta páxina sexa un referente para a Pontenova e os seus vecinos. A miña sincera enhoraboa polo traballo que realizades diariamente para dar a coñecer o que aquí sucede ademáis de dotarnos de un medio no que poder expresarnos.

Na miña modesta opinión, o debate sobre as obras acometidas na Pontenova nos últimos tempos estase levando o tema político cando a realidade é ben distinta. Estase a manipular a información dunha forma claramente electoralista: que si esto é culpa da Confederación, que esto outro e culpa do Concello ou aquelo e debido o anterior goberno… Parece que o único importante e pasar a pataca quente ó texado de enfrente que veñen ahí as eleccións, non vaia ser que nos estoupe nas mans... Ó final, ahí estamos os veciños especulando sobre o que vai a suceder porque existe una desinformación asombrosa e o peor de todo, sufrindo todos os problemas sin que naide faga nada por solucionalos.

O problema non é a mala planificación dunhas obras (aínda que sí é verdade que eso está a costarnos máis euriños a todos), o verdadeiro problema é que as obras que se están a realizar non se adaptan as necesidades reais da Pontenova. Solucionase un problema e causase outro de peor remedio. Era necesario solucionar o problema das inúndacións pero podíase facer sin que eso supuxera a división de ambas márxenes do río é a pérdida de servicios. Era necesario asfaltar a carretera que vai hacia Lorenzana e tamén reconozco que a plaza dos fornos quedou máis bonita que antes, pero que pasa co aparcamento para todos os que vivimos, traballamos, consumimos ou simplemente pasan pola Pontenova?? Queixamonos de que A Pontenova se está apagando, que a xente nova marcha a outros pobos ou ciudades porque aquí non hai traballo, pero de momento o polígono sigue paralizado… E decir, a realidade da Pontenova e que a pesar de que está máis bonita (cuestión de gustos! ) os problemas dos seus veciños, da xente que traballa e move a economía local, cada vez son maiores e o que se está a facer non os soluciona. ¿Non nos estaremos equivocando?