jueves, 27 de enero de 2011

Encuesta... Cousas do demo... ou da benemerita

Pois fallounos a encuesta. Non sabemos os motivos pero desapareceron os votos. Mais ou menos levaba 100 de diferencia a xente que non estaba contenta de que o sarxento se reincorporara a que si estaba contenta. Penso que os porcentaxes son reais, pero vamos, todos vimos a evolución. Pedimosvos disculpas, pero prometemosvos que non temos nada que ver, nos non podemos modificar nada, pois e unha encuesta creada directamente con google. Imos retirala xa, deixamosvos os porcentaxes actuais.

Subida de Montaña a A Pontenova, 1 e 2 de Outubro do 2011

A FEDERACION GALEGA DE AUTOMOVILISMO xa publicou no seu calendario oficial algo historico para o noso concello. Tratase da I Subida de Montaña a A Pontenova os dias 1 e 2 de outubro, xusto o fin de semana anterior as festas patronais. Será a celebrar en 2 días (sábado e domingo) e pola carretera que une a Feira con San Esteban.
Os organizadores siguen celebrando reunións periódicas para tratar de conseguir os cartos necesarios para a celebración da proba e a próxima reunión será o venres 4 de febreiro, son reunións abertas a todos os que queiran colaborar.
Noraboa a escudería A Pontenova. Un sono feito realidade.

El Concello promueve una decena de rutas de senderismo

El Concello de Meira, a través de la Oficina de Turismo de la localidad, promueve una decena de rutas de senderismo para este año, tanto por el territorio municipal como por otros lugares de Galicia, tras el éxito obtenido por anteriores ediciones y la alta participación de los vecinos.
Dentro de las propuestas, el Concello meirego programa dos rutas por la localidad, otras dos en Baleira y A Pontenova y una nueva edición del Camino de Santiago en cinco etapas, además de una ruta de Santirso a A Pontenova.

San Tirso de Abres completa la senda verde entre A Pontenova y Ribadeo

La senda verde del ferrocarril minero entre Vilaodrid y Ribadeo costará 5,5 millones de euros y acondicionará un total de 33 kilómetros. Aproximadamente un tercio de la ruta, la que discurre por el municipio de San Tirso de Abres y parte del vecino concejo de A Pontenova, ya está lista y el resto de la actuación forma parte del proyecto que ayer presentó en suelo gallego el Ministerio de Medio Ambiente. Los trámites del documento comenzarán próximamente pero, de momento, no hay fecha para la licitación o el inicio de las obras, que tendrán una duración de 18 meses. 

La senda, que discurre por el trazado del tren minero clausurado en 1964, se acondicionará para el peatón y para el ciclista y además estará adaptada para personas con discapacidad. 

El Ministerio recupera la ruta del tren minero de A Pontenova como primera vía verde gallega

El director general de la Sostenibilidad de la Costa y el Mar, Pedro Antonio Ríos, asistió ayer a la presentación del Proyecto de Recuperación de la antigua ruta del tren que llevaba el mineral extraído en A Pontenova (Lugo), y en el que el Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino (MARM) ha invertido 5 millones y medio de euros.
El proyecto, fruto de la colaboración de la Dirección General de Sostenibilidad de la Costa y el Mar y la Confederación Hidrográfica del Cantábrico (organismos ambos pertenecientes al MARM), consiste en la recuperación de este trayecto como una senda verde –la primera que se construye en Galicia– de 33 kilómetros que transcurre por los ayuntamientos lucenses de A Pontenova, Trabada y Ribadeo, así como por el municipio asturiano de San Tirso de Abres.

Esquela aniversario Luis Adolfo Recalde Rico (De casa Pata - A Grova)



Esquela aniversario Mercedes Lastra Fernández (Casa Foxaca - A Ferrería)



Esquela aniversario Juan Carlos Pérez García (Que fué de Casa Campos - El Castro - Ouria)



Esqueal aniversario José María Arruñada Rodríguez (Casa Valín de Liñeiras)



Os exames para as 179 prazas do plan Lugo Emprega serán este xoves


As probas para seleccionar persoal para o plan Lugo Emprega con destino aos municipios mariñáns de menos de 5.000 habitantes serán mañá en Burela, Viveiro e A Pontenova. A través deste programa, a Deputación dará traballo a 179 parados durante seis meses. Por concellos, Foz con 29 postos ofertados, Viveiro con 27 e Burela e Ribadeo, con 20, son os que maior número de contratados terán, mentres que o resto de municipios sitúanse entre os sete de Ourol, O Vicedo, Alfoz, Lourenzá, O Valadouro, Trabada, A Pontenova e Riotorto e os nove de Xove, Cervo, Mondoñedo e Barreiros.
Os exames para acceder a estes postos para os 572 aspirantes dos concellos con menos de 5.000 habitantes están convocados para mañá en Viveiro, Burela e A Pontenova. No polidepotivo Antonio Tarrío de Viveiro examinaranse entre as 10.30 e as 12.00 horas, os aspirantes de Xove, Ourol e O Vicedo, ademais dos de Muras; no pavillón polideportivo dos institutos de Burela de 10.00 a 17.00 horas faranse os exames dos candidatos de Cervo, Alfoz, Lourenzá, O Valadouro e Mondoñedo; e finalmente, no centro de iniciativas turísticas da Pontenova examinaranse os desempregados anotados ao programa de Barreiros, Trabada, A Pontenova e Riotorto.
Os concellos de máis de 5.000 habitantes -Viveiro, Burela, Foz e Ribadeo- xestionan as probas e convocan pola súa conta os exames, aínda por concretar.

O BNG da Pontenova dará charlas sobre a Lei de Augas en once parroquias

O Bloque Nacionalista Galego da Pontenova ofrecerá unha serie de once charlas nas distintas parroquias do municipio para informar a veciñanza sobre a nova Lei de Augas, o seu contido e as súas repercusións. 
Os encontros comezaron o pasado sábado en Vilaboa e prolongaranse nas ditintas localidades. Nelas participará a candidata á alcaldía do BNG na Pontenova, Mónica Rancaño Freire, que dará conta dos cambios da nova lei así como das multas que na mesma están contempladas. 
Para os nacionalistas, esta lei só ten afán recadatorio e cargará «aínda máis vos gastos dás familias galegas, sobre todo na zona rural».
 El Progreso (A Pontenova)
Neste enlace esta a contestación do PP A Pontenova a esta nova.