miércoles, 5 de enero de 2011

Cena-Baile de Reyes Sporting Pontenova




AS PERSOAS QUE AINDA NON SE APUNTARON, O REMATARSE O PRAZO EN NOVA CAIXA GALICIA, PODEN FACELO EN PARRILLADA SARREDO HASTA O VENRES A MEDIO DÍA.

Sporting Pontenova--CD Cospeito


O Partido Popular de A Pontenova un ano máis bota de menos unha campaña de apoio ao comercio local por parte do Concello pontenovés

Un ano máis o PP lamenta que o Concello de A Pontenova non organice ningún tipo de actividade nin de campaña para a promoción e apoio ao comercio local, durante todo o ano, e especialmente nestas datas navideñas e nos momentos de profunda crisis que estamos a vivir.
Non se abren comercios novos na Pontenova, en ocasións por falta de apoio municipal, e os que xa existen, algúns se trasladan e outros pechan (coa conseguinte perda de emprego e de "actividade económica diaria" que isto xenera no concello), pero esto parace non importarlle ao goberno municipal que segue a mirar para outro lado, como si o apoio a este comercio local, un dos sectores máis importantes que sustenta a economía municipal, o fomento e a defensa do emprego sexan aspectos que non foran con eles.
É máis, todo o contrario, durante estes últimos tempos tomáronse decisións por parte do goberno socialista municipal que non só non apoian ao comercio local, se non máis ben todo o contrario, como por exemplo, o problema creado pola falta de aparcamento na vila e por outro lado co tema da ponte, que non facilita o aparcamento e o traslado da compara ata o coche.
Fuente: PP A Pontenova

El Superti FS inicia su «plan renove» con cuatro despidos


Israel, Dani Carrera, Samuel y Nono causan baja en el equipo, al que podrían llegar al menos cinco refuerzos. El Superti-A Pontenova reanudará el campeonato de Primera Nacional A a mediados de mes -el fin de semana descansa- con un aspecto profundamente renovado. A fin de atajar la crisis de resultados que padece desde el inicio del campeonato, los dirigentes del club han optado por poner en marcha un proceso de transformación que le ha costado el puesto a cuatro jugadores y que incluye la llegada de al menos cinco caras nuevas.
José Manuel Piñeiro, presidente de la entidad, informó ayer del despido de cuatro futbolistas: Israel, Dani Carrera -ambos habían llegado esta temporada procedentes del Gijón El Llano-, el meta Nono -cumplía su segunda campaña-, y Samuel -uno de los jugadores con más tradición en el equipo-. ¿Las razones? «En algún caso por bajo rendimiento y en otros, por motivos disciplinarios», explicó Piñeiro, quien adelantó que en breve se conocerán los nombres de los sustitutos. «Esta semana haremos pública la lista de fichajes, que podrían ser cinco», sentenció el presidente del conjunto pontenovés.

A Pontenova, Lourenzá y Alfoz, otras paradas del séquito real


Otras paradas por las que tiene previsto pasar hoy el séquito real son A Pontenova, Lourenzá y Alfoz, entre otras. En el primer municipio la cita es a las 17.30 horas en el centro de la localidad. La cabalgata pontenovesa está organizada por el CIT local y Cabaleiros dos Gabeás.

Fotos del facebook de pontenova.es