jueves, 16 de diciembre de 2010

Jorge Garcia en Onda Cero referente a la Nacional 640



O Partido Popular de A Pontenova súmase ás queixas sobre o estado da N 640 .
O PP de A Pontenova súmase nesta ocasión ás queixas manifestadas por diversas asociacións e veciños polo lamentable estado da N 640. Xa durante o pasado inverno todos tivemos que sufrir o mal estado desta estrada nacional e neste inverno voltaremos a estar cos problemas dos socabóns no firme coas conseguintes averías para os vehículos e, o que é peor, co perigo que iso supón para a seguridade dos conductores/as. Polo que o PP de A Pontenova non só lle reclama ao Ministerio de Fomento que tome cartas neste asunto dunha forma urxente nesta estrada que se atopa nun estado tercermundista, sino que tamén insta ao goberno socialista municipal a que tamén deixe de vender fume, como fixo o Sr. Alcalde ao dicirnos no Pregón das Festas Patronais que xa estaba licitada a obra, é máis, si lle fixéramos caso ás numerosas declaracións do Alcalde esta obra xa fai tempo que tiña que estar rematada. Ademais, é vergoñoso cun Alcalde e un equipo de goberno non se inmuten ante estes feitos e miren para outro lado como si con eles non fora o tema, desde o PP pensamos que o equipo de goberno tense que dedicar a “presionar” aos responsables do Ministerio de Fomento, co Ministro, que presume de ser de Lugo, á cabeza, para arranxar dunha vez esta estrada. Qué vergoña!, agora iso si, despois ben que lles gusta aparecer nas fotos, pois desde o PP dicímoslle ao equipo de goberno que menos fotos, menos fume e máis feitos.

Foto enviada por Lucas das motos


Lucas das motos pasounos as fotos que se van a publicar nos proximos días. Moitas gracias pola tua colaboración.
Empezamos por seu pai Toño, que segun din era mui bo tocando a gaita.
( Estas fotos seguimos a publicalas baixo a etiqueta fotocela)

Entrevista de Onda Cero A Mariña a Monica Rancaño. Alcaldable do BNG A Pontenova




Agradecemoslle a Onda Cero A Mariña e a Beni Mantaras en especial que nos permitan insertar en pontenova.es os seus audios.
Moitas gracias. Recordamosvos que podedes escoitalo de 12:30 a 14:00 h no 102.3 FM

Cena-Baile de Reyes Sporting Pontenova

Estimadas/os amigas/os:
Cena de Navidad do Sporting Pontenova pero en visperas de Reis, esperamosvos a todos, confrimade asistencia o antes posible, dentro de ésta cena a parte de xogadores, directivos e corpo técnico, están convidados os patrocinadores, equipo de goberno do Concello de A Pontenova e galardonados da pasada Tempada (Sachas, Luis Miguel, Cristian, Matelo, Bruno Bouza) xa que se fará a entrega dos premios da Tempada 2009/2010, sería un orgullo para min contar coa presencia de todos vos neste acto.
Unha aperta,
Serafín Ron ( Presidente do Sporting Pontenova)

Concerto de Nadal 2010 da escola de musica da Pontenova


Domingo 19 de decembro de 2010 as 18:00 Horas

Esquela aniversario José Iravedra García (Casa Brandíz - Conforto)



Esquela aniversario Esther Trevín Reimonde (Casa Jesús de Miguel - Villaouruz)



Solo el Mondoñedo ha puntuado en todos los derbis mariñanos en Segunda Autonónica

Ganó al Alfoz y el Pontenova, y empató con el Sacido, el Cervo, el Barreiros y el Galdo

El Mondoñedo es el único de los siete representantes mariñanos en el grupo sexto de Segunda Autonómica que terminará la primera vuelta invicto en los partidos de rivalidad comarcal. Queda por disputarse solo uno de los 21 derbis previstos antes del ecuador, pero ni Pontenova ni Alfoz, que medirán fuerzas el domingo en A Mina, podrán robar protagonismo a los mindonienses porque ya se han dejado puntos en alguno de sus enfrentamientos con conjuntos vecinos.
De los 15 puntos que presenta el Mondoñedo tras catorce jornadas, una decena de ellos los ha logrado frente a clubes de A Mariña. En su feudo derrotó con contundencia al Alfoz (4-1), con ciertos apuros al Sporting Pontenova (2-1) y empató con el Sacido (0-0), mientras que como visitante empató en Barreiros (0-0), en Cervo (1-1) y en campo del Novas Raíces-Galdo (0-0).

Asociaciones de A Pontenova se movilizan tras la demolición del puente que daba nombre a la villa


Responsables de varias asociaciones de A Pontenova se reunieron en lunes por la noche para analizar el malestar suscitado tras la demolición del puente que da nombre a la villa y al concello, una actuación incluida en el proyecto de encauzamiento del Eo a su paso por el casco urbano pontenovés. Asistieron al acto representantes del Centro de Iniciativas Turísticas, de la asociación gastronómica, de As Minas, del colectivo de jubilados Val de Miranda y de las Mulleres Rurais. Acordaron solicitar una reunión al alcalde, Darío Campos (PSOE), a la que invitarán a asistir al resto de colectivos sociales del municipio, para pedirle explicaciones sobre las obras ejecutadas y sobre cuál va a ser el resultado final. En principio, parece ser que tendrá lugar mañana viernes por la noche.

Campos opina que desde el PP se está alimentando la polémica


«Cando se vexa posta a pasarela ao mellor moitos cambian de opinión», apuntó Darío Campos, quien en cualquier caso considera lógico el debate suscitado por una obra que está cambiando A Pontenova.

No obstante, sostiene que la polémica se está alimentando por intereses políticos. De hecho, sostiene que la movilización de asociaciones está siendo impulsada por gente afín al Partido Popular: «Penso que hai un pouco de rebumbio por interese político, porque quen convocou ás asociacións é do PP. Pero non teño ningún problema en xuntarme con eles e amosarlles os planos».