martes, 14 de diciembre de 2010

LECER NA PONTENOVA


"O meu gozo nun pozo" e nunca mellor dito, o que creía era unha das parte mais vistosas desta macroobra no apartado do "pozo da ola" ahora resulta que (o meu entender e tras unha pequena conversa con unha persoa cualificada da obra) cada verán con un pequeno acceso podese destinar a aparcadoiro, pero... ¿quen manda aqui ou o que manda sabe algo do que manda?, xa logo nos da vergoña que "O Pozo da Ola" o usen de moneco de Pin Pan Pun, (hoxe fago, mañan desfago, pasado cambio de parecer, etc etc), explícome.
Parece ser que as persoas responsables do río e entendidas en salmons despois de feita a obra de pedra que atravesa o río chegaron a conclusión de que queda muy alta e os salmons non a poden saltar para seguir subindo rio arriba (xa non digo en Noruega pero como farán no salto de "Pe da viña" ahi en pedrido) e que agora hay que deixarlles un pasadizo por o lado de Vilaoudrid; vergonzoso ¿é que non sabian esto antes?. Ben no tocante os salmons vai o que me contaron pero agora preguntome eu, ¿os Pontenoveses e os nosos políticos, gobernantes e oposición, non podemos facer nada para que no verán o río pase somentes por o carreiro que lle queda a veira do muro e o demais totalmente seco?, co fermoso que iba a quedar o rio o paso por o pobo con o seu cauce todo cheo de auga inda que con menos fondura pero correndo a auga e encambio agora no verán vai a quedar un rio de 3 metros (6 que lle van abrir de paso menos o pouco caudal que xa trae nesas datas) e o resto totalmente seco.
Asi nos vai, deixamnos sin ponte, destragamnos o rio e nosoutros tragamos todo, a ver si un día nos dan patadas no traseiro e nos quedamos con élas tamén. Vergonzoso.

SUPERTI A PONTENOVA-AVILES HOLLYWOOD F.S SABADO 17:30 Pabellon Municipal de A Pontenova


Los trabajadores de Vias y Galicorte sorprendidos por la firmeza y estabilidad del puente.

Los encargados de las empresas de retirar el puente se mostraban sorprendidos del buen estado en que se hallaba. De hecho los trabajos se demoraron mucho por la gran resistencia que mostró el pilar central, con un rail de la antigua via del tren que lo atravesaba de arriba abajo en ambos extremos y la gran base que presentaba la zapata del lado de los fornos, que parecia indestructible incluso para la taladradora de la gigantesca pala que estuvo trabajando toda la noche del viernes, y que mantuvo en vilo a los vecinos del centro.
Los mismos vecinos que se preguntan el porqué de tanta prisa ahora, para tener a decenas de obreros trabajando en los dias festivos y de noche, con lo que esto conlleva en pagas extras y cuando en todo el verano, con el rio bajo de agua no se hizo practicamente nada. Algo inexplicable que como siempre nadie nos explicará. Hemos actualizado el album con mas de 200 fotos nuevas que encontrareis al hacer clic en la imagen.

Foto enviada por Agustin


Comienzan a aglomerar la carretera a San Esteban.

Nunca es tarde si la dicha es buena, tarde no, pero ya era hora, y la Diputación por fin ha comenzado las obras para reparar el firme de la carretera a San Esteban desde el fondo da Feira hasta encima da Picota. Ademas el concello ha eliminado la incordiosa isleta en el cruce de la carretera general.
Ahora será el turno de la nacional, ¿pero cuando?, un equipo de la TVG estuvo hoy por la zona realizando entrevistas y comprobando "in situ" el estado de lo que parece un cortafuegos en vez de una nacional.