viernes, 10 de diciembre de 2010

Moitas gracias.

Son Javier Acebras Villar, fillo de Aurelio de Lamarcide e de Maruja do Vilar de conforto. Nacin, estudiei, e vivo na Pontenova. Teño 33 anos e hoxe sintome orgulloso de haber creado e de dirixir pontenova.es.
Foron imnumerables as chamadas de telefono, correos electronicos, sms e mensaxes no buzón de suxerencias felicitandome e dandome as gracias polo traballo que facemos nesta web. Isto vese reflexado tamen no numero de visitas que vai camiño de superar as 3000 no dia de hoxe. Chamaronme a atención sobretodo tres chamdas de Arxentina, EEUU, e Miami para agradecerme a aportación a pontenova.es. De verdade que estas alabanzas dannos animos a todos os que facemos este blog para seguir adiante. A continuación deixovos o meu agradecemento nesta composición.  GRACIAS.
( O video ten calidade HD de alta definición por se alguen se quere quedar con el como recordo, se vos tarda en cargar dadelle a pausa, facede outra cousa, e logo dun rato volvedelle a dar o play).

Riotorto calcula que el tanatorio supondrá un coste anual de 4.000 euros

El Concello estudia cobrar una tasa simbólica a los vecinos y aplicará tarifas de mercado a los de fuera.

El Concello de Riotorto calcula que el funcionamiento del tanatorio, que se construye con fondos del Plan E y cuyas obras realiza la empresa Proquintas, supondrá para las arcas locales un desembolso anual de unos 4.000 euros. Esa es la cantidad que puede derivarse -como apuntó ayer el alcalde, Federico Gutiérrez- del coste de apartados como la luz o la limpieza de las instalaciones.
Las obras están avanzadas, aunque no se prevé que terminen antes de fin de año. De hecho, Gutiérrez, aunque citando con prudencia posibles plazos de entrada en servicio de las instalaciones, dijo que el edificio, que está situado cerca del centro sociocultural de As Rodrigas, previsiblemente podría estar listo en febrero.
El Concello prevé que el uso del tanatorio sea gratuito para los vecinos del municipio, aunque el alcalde dejó ayer abierta la puerta a la introducción de una tasa simbólica, que de todos modos deberá ser aprobada por el pleno antes de su entrada en vigor.
Fuente: La voz de Galicia

Foto enviada por Agustin