martes, 16 de noviembre de 2010

LECER NA PONTENOVA

Repetimos o documento de onte un pouco mais recuperado e repetimos tamén que a razón de publicarse coas marcas de auga no e outra mais que respetar a privacidade dos mesmos e valorar o feito de que gratuitamente nos permitan disfrutar da sua visión pero non que nos permitan copialas sin o pertinente permiso do seu titular.

El Partido Popular de A Pontenova denuncia el abandono y la despreocupación del equipo de gobierno socialista en el mantenimiento de los equipamientos deportivos municipales, y en especial, el del Campo de Futbol de A Mina y se pregunta en que invierte el dinero que recibe el Ayuntamiento, por ejemplo, de la Xunta de Galicia, para instalaciones deportivas.

En este sentido, el Grupo Municipal Popular de A Pontenova quiere lamentar que el estado de la mayor parte de estas instalaciones deportivas es cuanto menos de descuidado, pero que el del campo municipal de futibol de A Mina, es lamentable. Nunca este campo había presentado este aspecto de abandono: el estado del cesped es deplorable, en los vestuarios hay goteras, etc., por lo que nos encontramos ante una infraestructura municipal que lleva meses pidiendo a gritos una actuación de forma urgente.
Así, desde el PP censuramos la autocomplacencia y el autobombo en que se encuentra instalado el gobierno municipal, mientras siguen sin hacer los deberes para el desarrollo de servicios básicos para la ciudadanía, por lo que queremos demandar una mayor implicación municipal para que se lleve a cbo una mayor atención y cuidado de las instalaciones deportivas, en especial, del campo de futbol de A Mina, ya que son espacios de enorme importancia para la población, entre otros, por el servicio social que cumplen.
PP A PONTENOVA
http://pppontenova.com/
E-mail: ppapontenova@gmail.com

Información da web da CHC


Como últimamente hai moitos comentarios referente aos motivos da obra da Pontenova, adiquei un anaco a poñerme en contacto coa CHC e estes documentos que vos presento a continuación son os que están expostos na súa web públicamente. Déixovos os enlaces para que os vexades:

Con isto non intento facer máis que contestar a algunha pregunta que se fixo en varios comentarios sobre qué motivos había para realizar dita obra. Espero que con estos documentos, aqueles que preguntaban se vexan contestados. Un saúdo.

A Pontenova orgullosa dos seus atletas.

O pasado domingo 14 de Noviembre celebrouse en Donosti unha das carreiras populares máis importante de España, a BEHOBIA-SAN SEBASTIAN que consta dun recorrido de 20 kms. entre o barrio de Behobia en Irún e a playa da Concha en San Sebastián, e na que participaron nada menos que 20.000 corredores (Destacar que a inscripción desta proba xa se cerra en Junio ante a demanda impresionante que hai para asistir á misma).

Entre tanta xente encontrábanse 2 integrantes do equipo Albións da Pontenova: Jorge García (Fillo de Manolo do Píldaro) e Santiago Coladas (Fillo de Jaime e Cochita do Píldaro) que entraron na meta cun tempo de 1:28:31, nos postos 3.676 e 3.675 respectivamente.

LECER NA PONTENOVA

Comenzamos un bloque de documentos tamen de gran valor que me foron facilitados por Pepe "Casiña" de Vilaxe.