jueves, 4 de noviembre de 2010

Comienzan las obras de reparación en el Mazo causadas por la riada del 10 de junio.

Degustación de setas


IV cea-baile mixta das mulleres rurais.


Coro da Pontenova


Exposición de pintura Maximiliano Lopez




Talleres de memoria e ximnasia para maiores e discapacitados




Esquela aniversario Aurelia Fernández Trabadelo (Viuda de Cosme)

Esquela aniversario María Josefa Gavín Cabodevila (Casa Luis Falcón - Vilaseca)

Piñeiro valora la gran imagen ofrecida por el Superti en Lugo


El Superti-A Pontenova consiguió el pasado lunes en Lugo su primer triunfo de la temporada, tras completar un gran encuentro en el que fue muy superior al Azkar B: 0-3.
Sin embargo, más que por esta victoria y el anterior empate ante el Leis en A Pontenova, el presidente del Superti, Manuel Piñeiro, está más satisfecho por la imagen ofrecida por su equipo en los dos últimos duelos. «Estamos moi contentos porque a imaxe que demos o outro día e diante do Leis, así como o xogo foron moi distintos aos do día do Mera», indicó.
Además, Piñeiro valoró el cambio de actitud de sus jugadores. «Contra o Azkar B, que viña de líder, a actitude do equipo foi moi boa e volvemos ser ese equipo en defensa co que o ano pasado fixéramos 15 puntos seguidos e ademais tivemos a sorte en ataque que nos faltou nos primeiros partidos», explicó el máximo mandatario pontenovense.
Piñeiro abundó en su argumento: «Fomos infinitamente superiores ao Azkar B, un equipo que non está arriba de casualidade, xa que lle gañou a equipos moi bos como o Narón, o Carballiño ou o Avilés».

El Alfoz, al que llega Cortiñas, logra su segundo triunfo seguido y se acerca a la zona de ascenso, en la que continúa el Sacido


La octava jornada en Segunda Autonómica fue muy negativa para los conjuntos mariñanos, ya que solo lograron sumar dos triunfos, uno de ellos en el derbi que disputaron en A Mina el Sporting Pontenova y el Sacido, en el que acabaron venciendo los viveirenses: 1-2.
La otra victoria corrió a cargo de un reforzado Alfoz, que consiguió en Bonxe su segunda victoria consecutiva (1-2), gracias a la que asciende hasta la quinta plaza, situándose a solo cuatro puntos del Sacido, que es segundo.
El técnico del cuadro alfocense, Luis del Río, explicó que «non nos podíamos permitir máis tropezos, se queremos manter as nosas opcións de estar na zona de privilexio», al tiempo que no eludió el factor suerte, que en esta ocasión acompañó a su ocasión. «O equipo mellorou a súa actitude e vese que ten máis confianza, pero tamén nos acompañou a sorte, que noutras ocasións estivo na nosa contra e para min é un factor moi importante dentro do fútbol», manifestó el técnico.

Carmen Ossorio pidió eliminar esta entrada

Pontenova.es ha accedido a la petición formulada por Carmen Ossorio de eliminar de la pagina  todo lo relacionado con ella y que la liga a A Pontenova.

LECER NA PONTENOVA

Este documento e o que nos queda do "areal", da casa de Federico", da "farmacia de Concha" e da "casa do Bartolo"