miércoles, 27 de octubre de 2010

Fin de semana futbolístico na Mina


SEGUNDA REXIONAL

Logo de conseguir a segunda victoria da temporada na anterior xornada, preséntase un rival difícil para o Sporting o vindeiro domingo, o Sacido, que chega a Mina en postos de ascenso. Os de Dani Moirón intentarán facer un bo partido e quedarse cos tres puntos, que os alonxen un pouco máis do descenso.

PRIMEIRA XUVENIL

O Sporting, logo de acadar en Vilanova de Lourenzá a súa primeira victoria da tempada, recibe o colista da categoría, o Ribadeo, co obxectivo de sumar os tres puntos, e achegarse os postos de cabeza, ocupados por Sagrado Corazón e U.D. Pastoricense.


A los mariñanos nos gusta el teatro, el senderismo y también el Samaín


No queremos decir que haya que echarle mucho cuento a la vida, aunque en ocasiones parezca necesario. La expresión es literal literal porque el pasado fin de semana hubo un auténtico bum de representaciones teatrales, de norte a sur de A Mariña, de este a oeste, con por lo menos una decena de citas en la comarca. Una de ellas tuvo lugar en la Casa da Cultura de A Pontenova, salón que abarrotó el público para disfrutar de la obra Ruidos en casa que ofreció el grupo teatral de San Tirso de Abres y que unos días antes habían ofrecido en su tierra natal a sus paisanos. Lo dicho, el teatro encanta y en otoño se disfruta, si cabe, más.

LECER NA PONTENOVA

A praza do concello recién inaugurada