viernes, 8 de octubre de 2010

O tempo para as San Lucas!

Xa sabedes, non olvidedes os paraguas... Eso sí, se tedes pensado bailar chega con que o leve un de cada dous! A ver se hai sorte e non chove para a Queima dos Fornos

LECER NA PONTENOVA

O impacto mediambiental que puidera xurxir o atoparse nada mais entrar no pobo con tanto bloque o carón do río tou seguro que os grafiteros solucionanno con rapidez si lles deixaran.

LECER NA PONTENOVA

Temos que recoñecer aínda que nos custe, que pecamos de impacientes (ou pouco pacientes co traballo dos demais) cando toca sufrir os inconvenientes das obras para que logo convértanse nunha melloría. É certo que o noso emblemático "Pozo da Ola", actualmente está pasando por un estado lamentable pero non é menos certo que as reformas que se están facendo creando esa "cascadiña" levan camiño de quedar a un gran nivel estético, (permítaseme falar baixo un prisma fotográfico xa que tecnicamente non estou cualificado para opinar) o cal embelecerá aínda mais o fermoso entorno do "Pozo da Ola", aparte de facilitar a creación dunha piscina natural con gran encanto e comodidade. Claro, por pedir que non quede e como o "NON" xa o temos, avoguemos polo "SI" e que os "dirixentes da cadeira de brazos do despacho" permitan dunha vez despexar as canles do río Eo como tuberon dirante séculos e non pasou nada o cal permitiría que o sol chegase ata a auga (non e broma, hai tramos de río que non ven o Sol en todo o ano) e así chegase algo mais quente a auga o "Pozo" á vez que seguramente as troitas agradeceríano e volvería a pesca ao río Eo e os pescadores a Pontenova como fai anos que no

LECER NA PONTENOVA

A estructura da nova ponte da Pontenova xa empeza a poñerse en postura

San Tirso denuncia el abandono de la nacional a Galicia en Asturias


San Tirso de Abres, 

T. CASCUDO 

A la Alcaldesa de San Tirso de Abres, Goretti Quintana (PP), se le ha acabado la paciencia y por eso reclama al Ministerio de Fomento una «solución inmediata» para la carretera nacional 640. La vía, que une Castropol y Vilagarcía de Arousa, presenta un pésimo estado de conservación, especialmente en el tramo entre la localidad lucense de A Pontenova y Vegadeo. Precisa Quintana que en días de lluvia se suceden los accidentes lo que pone de manifiesto «que el firme es inseguro y es urgente su reparación». 

La regidora explica que los ciudadanos de San Tirso «están obligados a transitar a diario por una carretera muy insegura, hasta el punto de que en cuanto caen cuatro gotas se multiplican los siniestros, con lo que supone de perjuicio económico para las familias además de daños físicos». De hecho, en los últimos quince días la regidora contabiliza media docena de accidentes, motivo por el que insta a la agilización de los trabajas de reparación ya que «están en juego vidas humanas». 

Fiestas de otoño


Es otoño y siguen las fiestas en A Mariña, pero ahora son gastronómicas. En Burela invitan a degustar pulpo este fin de semana. Mañana en O Valadouro celebran A Feira do Mel, también muy apropiada para estas fechas y el domingo en Ribadeo, la Feira de Produtos da Horta. En A Pontenova sí están de fiesta el fin de semana en honor a San Lucas.
Fuente: La Voz de Galicia

LECER NA PONTENOVA

Distinta perspectiva da construcción da Casa Concello