jueves, 8 de julio de 2010

Subdelegación del Gobierno en Lugo y Xunta se coordinan para establecer medidas para paliar los daños de las lluvias

LUGO, 8 Jul. (EUROPA PRESS) -
   La Subdelegación del Gobierno en Lugo y la delegación territorial de la Xunta se han reunido este jueves para coordinar para analizar las posibles actuaciones de carácter urgente a adoptar por parte de las administraciones públicas tras los temporales del 9 y 11 de junio.
   El encuentro estuvo presidido por el subdelegado del Gobierno en Lugo, José Vázquez Portomeñe, y en él participaron además la delegada territorial de la Xunta de Galicia en Lugo, Raquel Arias, y la vicepresidenta segunda de la Diputación Provincial de Lugo, Lara Méndez.
   Los fenómenos meteorológicos afectaron, especialmente, a los municipios de Vicedo, Viveiro, Xove, Burela, Cervo, Foz, Barreiros, Ribadeo, Lourenzá, Trabada, A Pontenova, Ourol, O Valadouro, Alfoz y Mondoñedo.

Fuente: europapress.es

Esquela funeral Ernesta López Martínez (Casa Marino - Goyos)

LECER NA PONTENOVA

Outra fermosa fotos que se supón foi feita nunhas feiras de outubro a xuzgar por a barraca que está montada no solar donde hoy esta Fotocela, anteriormente o taller de motos de meu padrín.
Con grande ledicia por a miña parte sigo vendo e agradecendo a colaboración de internautas que me corrixen ou dan datos de personaxes que por lóxica se me escapan como podemos comprobar na foto de ayer, grazas por os apuntes , polotanto voume aventurar a nomear a quen creo recoñecer nesta foto: de izda a dta, meu padrin Pepe, Primitivo Cancio, D. Enrique Fernández e o seu fillo Enriquin como era coñecido de novo, D. Sergio o médico, Julita Cancio, Susín de Candelero e pra que sexa cama sempre, faltanme dous nenos por nomear que por medo a enganarme, apelo a vosa colaboración