viernes, 18 de junio de 2010

O luns non hai "pachanga", pero sí cea.


O vindeiro luns suspendese a pachanga por mor do partido da seleción española fronte a Hondureña as 20:30.
Quedamos emprazados para o mercores 23.
Por outra banda a cea para tomar os datos da gastronomica será no restaurante A Estación o luns despois do partido, sobre as 23:00 horas, A 12€.

A Pontenova. Un ejemplo en A Carballeira.


La fiesta de los mayores fue como cada año un exito de asistencia y buen humor. Entorno a 1500 se concentraron ayer en Val dos Soños (Duancos) para disfrutar de una jornada de fiesta.
Como en algun año anterior, la comida no se pudo celebrar en la carballeira de Castro de Rei por el mal tiempo, pero Val dos soños es un lugar perfecto para este tipo de eventos.
No podian faltar los mayores de A Pontenova, que fue la asociación con mas asistentes, 138 mayores del pueblo se acercaron en tres autobuses a Duancos. Estuvieron acompañados por el alcalde y la concejala de asuntos sociales, que hicieron un viaje relampago hasta el lugar, tanto, que alguno que fue al baño, no se enteró de su presencia
Con orgullo, podemos decir que tenemos a los mejores viejos de la provincia. Un ejemplo que trataremos de seguir las generaciones posteriores.
Clic en la imagen para ver las fotos.

O tempo para o Camiño de Santiago

Parece que imos ter moi bo tempo para este domingo en Santiago. Así que non vos olvidedes da crema solar, non vaia ser! Recordade que imos a saír da Praza dos Fornos ás 6:15 e temos que levar as nosas credenciais para selalas na Oficina do Peregrino e recoller a Compostelana. Esta oficina está indicada no mapa que nos deron o pasado domingo, está xusto ó lado da Catedral. Imos así cedo máis que nada polas largas colas que hai que agardar para que nos atendan na oficina antes citada e para entrar na Catedral. Por último, tede en conta que na Catedral non se pode entrar nin con bastóns, nin varas, nin mochilas, nin bolsas... polo que é aconsellable que levedes o imprescindible. Total, son 5 kms nada máis. Disfrutade desta última etapa, xa que non volve a ser Ano Santo ata o 2021.

Un total de 17 ayuntamientos recibirán ayudas para reparar los daños del temporal

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 17 Jun. (EUROPA PRESS)

El Gobierno gallego aprobó hoy el decreto de medidas urgentes para la reparación de los daños causados por las inundaciones registradas en A Mariña lucense durante la pasada semana, con ayudas que beneficiarán a un total de 17 ayuntamientos de la comunidad.
   Según explicó el presidente, Alberto Núñez Feijóo, los municipios a los que se les aplicarán estas ayudas serán a Alfoz, Barreiros, Burela, Cervo, Foz, Lourenzá, Mondoñedo, Ourol, A Pontenova, Ribadeo, Trabada, O Valadouro, Viveiro, O Vicedo y Xove, todos ellos en la provincia de Lugo, así como a los coruñeses de Cariño y Ortigueira.

LECER NA PONTENOVA