domingo, 6 de junio de 2010

El Pontenova deberá remontar un 2-0 ante el Noia en A Mina

El Spórting Pontenova tendrá que remontar dos goles de diferencia para conseguir el ascenso a la Liga gallega de la categoría, tras perder por 2-0 en Noia en el encuentro de ida de la segunda ronda de la fase. El conjunto mariñano lo intentó todo, desde el principio hasta el final para superar a un equipo que se dedicó a contener y que sólo en esporádicas llegadas inquietó la meta pontenovesa. El cuadro que entrena Moirón llevó la iniciativa desde el minuto uno, pero los jugadores no tuvieron acierto de cara al gol, fallando claras ocasiones. El Noia, sin embargo, aprovechó su primer lanzamiento claro a la meta visitante para ponerse en ventaja en el marcador, tras un gran disparo de fuera del área. Con 1-0 se llegó al descanso. La dinámica del partido fue similar durante la segunda mitad. Los pontenoveses se echaron arriba con todo para buscar el empate, pero volvió a ser el Noia el que encontró las redes visitantes, gracias a otro buen lanzamiento. Los de Moirón siguieron intentándolo hasta el final, pero se toparon con una férrea defensa local y con su falta de acierto en los últimos metros. A Mina . Pese a la derrota, el téncico del Pontenova se mostró convencido de las posibilidades de su equipo de pasar la eliminatoria y lograr el ascenso. Moirón invocó al «espiritu de A Mina» para darle la vuelta al marcador. La afición pontenovesa volvió a dejar patente su implicación con el equipo y se presentó en masa en el campo del Noia. Más de 150 aficionados tiñeron el recinto de los colores amarillo y negro de su equipo. Pese a ir siempre por detrás en el marcador, la afición no dejó en ningún momento de animar a los suyos, que se sintieron muy arropados. 

Restaurante A Estación, rutas a pie. A Pontenova.



Camiño de Santiago. Etapa #6

O tenderete que vedes á esquerda é unha mostra de confianza e boa vontade. Había plátanos, cereixas, fresas, café,... de todo menos unha persoa que atendera o chiringuito. Cada cousa tiña o seu prezo, para pagar había que meter os cartos nunha hucha. Dirá algún que o dono é un iluso, pero oxalá houbera máis tenderetes así. Hoxe fixemos 22 kms e o próximo domingo día 13 saímos da Praza dos Fornos ás 6:15. Chegaremos andando ata o Monte do Gozo, logo colleremos o autobús e iremos comer a Santiago de Compostela, onde nos darán un callejero para que o domingo seguinte nós mesmos coas credenciales vaiamos á Oficina do Peregrino a recolle-la Compostelana.

Ánimo que quedan 28'5 kms!!
Para ver as fotos pinchade na imaxe.

Nota importante sobre "a pachanga"




A partir desta semana e ata novo aviso,cambiamos os luns, mercores e venres as 20:30 como de costume.
Este cambio ven motivado pola cantidade excesiva de xente que nos xuntamos no verán.

A reventar a Mina o sábado as 18:00


Festas Liñeiras 2010 A Pontenova


Noia 2-0 Sporting


O Sporting Pontenova non estivo acertado cara o gol, e desperdiciou multiples ocasións de gol para traer un resultado positivo de Noia. O 2-0 e un castigo excesivo para os homes de Moirón que se viron arroupados por 140 siareiros sportinguistas nas gradas de San Lazaro.
O vindeiro sabado na Mina remata a andanza deste fenomenal e irrepetible grupo de rapaces de A Pontenova e arredores, xa que moitos deles deixan de ser xuveniles.
A Pontenova vai despedilos como se merecen. A Mina rexistrará a entrada máis grande da sua historia e entraremos a formar parte da historia da Pontenova pase o que pase no terreo de xogo. Animo rapaces, para A Pontenova sodes os mellores do mundo. O sabado ninguen vai fallar. Vamos soñar mais forte, mais e mais forte durante toda a vindeira semana e imos a remontar o partido.
Pinchando na imaxe accededes a Pontetolo, donde se encontran as imaxes do desplazamiento a Noia.

Entre goles, plenos y mociones

Nombre: Daniel Veiga López, «Plenario».
Fecha y lugar de nacimiento: 22 de noviembre de 1981 en Vilaouruz (A Pontenova).
Jugador de fútbol sala. Acaba de cumplir su octava temporada en las filas del Superti-A Pontenova FS, con el que jugó en las ligas Provincial y Autonómica en Primera Nacional B y en Primera Nacional A.
Concejal en A Pontenova. Desde las últimas elecciones municipales, en 2007, ejerce de concejal en la oposición y de portavoz suplente del PP en A Pontenova.

LECER NA PONTENOVA