miércoles, 26 de mayo de 2010

Segundo encuentro de asociaciones de senderismo en A Pontenova

Las asociaciones de senderismo y tiempo libre de Galicia y Asturias celebran este sábado su segundo encuentro en A Pontenova.

A Mina decidirá la primera ronda

El Pontenova se jugará en casa el pase a la segunda ronda de la fase de ascenso a la Liga gallega juvenil después de empatar sin goles en la visita al Porto do Son. El choque disputado en O Preguntoiro concluyó con 0-0, aunque ambos conjuntos dispusieron de ocasiones para mover el marcador, pero no acertaron ante la portería contraria. «Foi un encontro moi intenso e disputado, cunha parte para cada equipo. Os dous dispuxemos de boas ocasións para marcar algún gol, pero non houbo sorte no remate», aseguró Dani Moirón, entrenador del cua- dro pontenovés. El conjunto mariñano fue de menos a más en el partido, empezando a merced del rival y acabando de la mejor manera posible. «O primeiro tempo foi de dominio local. A nós custounos adaptarnos ás grandes dimensións e ó céspede artificial», explica Moirón, que destaca la reacción de los suyos en la segunda mitad. «Saímos máis motivados, levamos o peso do encontro e tivemos dúas chegadas moi claras para gañar», dijo. El choque se desarrolló en unas condiciones difíciles para ambos equipos, según explica Moirón. «En algún momento o termómetro marcaba máis de 30 grados, o que fundiu un pouco a tódolos xogadores», manifestó el técnico, que también se refirió al rival y a la actuación arbitral. «Penso que nos custou xogar ante un rival moi marrulleiro, ben posicionado e o árbitro non quixo sinalar dous claros penaltis que podían cambiar o rumbo do partido e da eliminatoria», dijo. TODO ABIERTO. .La eliminatoria está abierta y se decidirá en A Mina, donde Moirón espera un ambiente sensacional. «Quero agradecerlle á afección que se desprazou a Porto do Son o seu gran apoio. Estou convencido de que A Mina disfrutará da mellor entrada da tempada porque temos un público de Liga galega. Trataremos de dalo todo», concluyó.

El Concello de A Pontenova convoca 14 puestos de trabajo

El gobierno municipal de A Pontenova hizo pública su oferta de empleo público para el presente año que incluye la convocatoria de catorce puestos de trabajo, de los que uno es para el funcionariado mientras que el resto corresponden a personal laboral. Los puestos de trabajo a cubrir son de arquitecto técnico en el puesto de funcionario y, como personal laboral, figuran un encagado de almacén y suministros, un trabajador social, un educador familiar, cuatro auxiliares de ayuda en el hogar, un técnico local de empleo, un chófer-desbrozador, un director para la escuela de música y, dentro de dicho centro de enseñanza, profesores para las especialidades de guitarra, piano y percusión. El Ayuntamiento de A Pontenova completará de este modo una de las ofertas públicas de empleo más importantes de toda la comarca que consigue sortear la crisis y ofertar una cantidad de plazas importante, que se hace todavía más considerable teniendo en cuenta las dimensiones que tiene el concello pontenovés. Por el momento no están publicadas las fechas de las pruebas para cubrir las plazas de estos 14 puestos de trabajo.

Esquela funeral Rosario Acevedo Díaz

Esquela funeral Jovita Veiga Castro

Suprimimos a opción "comentarios" acerca de política.

Hola a tódolos lectores. Por diversos motivos, o equipo de Pontenova.es acadou que nos próximos días comezaremos a deixar de emitir calquera tipo de comentario acerca de política, tanto a favor ou en contra de calquera partido. Unha das razóns é que este blog foi creado para ser meramente informativo, con novas atopadas en diversos xornais, noticias recibidas vía e-mail, información e fotos de eventos, etc. Tomamos esta decisión a raíz de diversos comentarios firmados sempre de forma anónima ou baixo pseudónimos, realizados nalgunha noticia aquí publicada. A nosa intención é crear un punto de encontro para tódolas persoas que por unha ou outra razón entran nesta web, ben sexa porque está fóra da Pontenova e quere estar enterado de cousas que ocorren no noso pobo, porque lle apetece ver algunha noticia sen comprar o periódico ou polo que sexa. En ningún momento a nosa intención é crear malos "rollos" nin problemas a ninguén, e menos para nós. Intentamos moderar os comentarios, pero ás veces vémonos obrigados a omitir algún e entón chámannos a atención porque o censuramos porque din que "nos convén" e non é así. Se alguén quere publicar algunha noticia ou comentario que se poñan en contacto con nós mediante e-mail, que nós non teremos ningún inconveniente en publicalo, sempre e cando se identifique a persona nin atente contra ningunha outra. Tamén podedes facelo mediante Facebook. Gracias por entendelo e o equipo de Pontenova.es pedimos disculpas se por algún motivo alguén se sentiu ofendido pola publicación dalgún comentario realizado.

Fdo.: Carlos Lombardía (Chass)

LECER NA PONTENOVA


Iniciamos no día de onte e durante 5 dias máis a publicación dunha serie de fotografías que ben poderíanse considerar unha homenaxe a D. Enrique e a sua dona , mestres de Vilameá que por a súa escola pasaron e posteriormente saíron a cursar carreira universitaria moitos veciño/as do concello de Vilameá, posteriormente da Pontenova. Podemos velo na foto xunto coa sua dona Dñª María e Marilín unha das suas fillas mais os seus alumnos daquela época que seguro mais de un se vai alegrar de recoñocerse na foto, mencíón que dende aqui agradecemos a faga constar.