martes, 18 de mayo de 2010

O Superti suspende o torneo do seu décimo aniversario polo elevado custo da arbitraxe


O Superti-A Pontenova viuse obrigado a suspender o torneo previsto para este fin de semana, co que pretendía conmemorar o seu décimo aniversario e recadar fondos para a oenegué Cirurxiáns do Mundo, como consecuencia do elevado custo da arbitraxe, segundo explicou o seu presidente, Manolo Piñeiro.
«Hai dúas semanas recibimos unha chamada do Colexio Galego de Árbitros na que se nos advertía de que para organizar un campionato con clubs de Primeira A e Primeira B debiamos de ter unha autorización federativa, que leva implícito un importante gasto arbitral. O orzamento que nos presentaron desde o colexio de árbitros foi de 5.000 euros, unha cantidade que nos parece abusiva dado o carácter benéfico do campionato e á que non podemos facer fronte», explicou Piñeiro. «Tamén nos advertiron de que se non dispuñamos da autorización darían parte ao comité e os clubs serían sancionados», engadiu.

VIAXE A PORTO DO SON-SPORTING PONTENOVA

VIAXE A PORTO DO SON PARA TODOS OS QUE QUEIRAN ACOMPAÑAR O SPORTING PONTENOVA XUVENIL. SALIDA EN AUTOBUS DESDE A PONTENOVA (12,00 HORAS), PRECIO POR PERSONA 15,00 € (MENU: 1º.- callos ou fideos con almejas. 2º.- ternera asada o merluza a la gallega; vino o agua, postre, café y chupito) Comida en Parrillada Bao (Santiago). FECHA LIMITE PARA APUNTARSE JUEVES 20/05 EN BAR MONTES, BAR PUENTE, DEKOR EO, LIBRERIA EUGENIA, pontenova.es, sportingpontenova@gmail.com, 661680728 (Serafin). AUTOBUS UNICO CON SALIDA AS 12,00

Os nacionalistas de A Pontenova elixiron a Jorge Gómez como responsable local

 A agrupación pontenovesa do Bloque Nacionalista Galego elixiu por unanimidade a Jorge Gómez Rico como novo responsable local, tras unha asamblea celebrada o pasado mes de abril, na que acordaron valorar as necesidades do municipio, establecer canles fluídos de comunicación e de participación cos veciños, así como elaborar propostas “efectivas” que presentarlles.      Os nacionalistas pontenoveses describen o seu novo responsable local como “un militante histórico e un bo coñecedor do tecido económico e social da localidade pola súa actividade profesional”

Registro del escrito de alegaciones contra la central en el RIO EO


LECER NA PONTENOVA

José e Manuel de Miranda, Guirria de Villaeimil, O Cabo da feira (ahora de Goios), etc

Esquela aniversario Marcelino Morado Lombardero

Esquela aniversario Ermitas Iravedra González

LECER NA PONTENOVA

O galego de Goios,Veiga o mecánico, Manuel de Miranda, Pepe de San Mamed, Orosio de Muiña, etc

Una hidroeléctrica y una mina de oro sublevan a mariñanos y asturianos

Una concentración expresará este domingo en A Pontenova el rechazo a la central prevista en Ribeira de Piquín
Apelan a los daños medioambientales, en su más amplio sentido, como principal argumento de su oposición frontal a dos obras. Vecinos de las dos orillas del Eo y de la localidad asturiana de Tapia no parecen dispuestos a consentir interferencias en la riqueza natural y paisajística de dos zonas protegidas, la Reserva de la Biosfera Oscos-Eo-Terras de Burón y el litoral del occidente astur. Colectivos ecologistas y de pescadores fluviales, así como gobiernos locales de los catorce municipios lucenses y asturianos incluidos en la reserva rechazan el proyecto para construir una central eléctrica en el tramo del río Eo que discurre por parte del territorio que abarca, en tierras de Ribeira de Piquín. El Principado de Asturias, el Concejo de Tapia, asociaciones vecinales y de ecologistas llevan años frenando la explotación al aire libre de la concesión de Salave, considerada uno de los mayores yacimientos de Europa.

Una minicentral pone en vilo al Eo


Un particular planea enterrar el río 12 kilómetros con una concesión de 1922


Al truchero río Eo, uno de los pocos santuarios del salmón que todavía quedan en Galicia junto con el Ulla, también le crecen las minicentrales. Ya tiene algunas -todas en la parte alta del río, a partir de A Pontenova- a las que habría que sumar una más en Ribeira de Piquín, que con sus escasos 700 habitantes es uno de los ayuntamientos menos poblados de Galicia. Miguel García Gesto-Fraga, un desconocido promotor ajeno al sector eléctrico, pretende recuperar una concesión de 1922 para instalar, a título personal, una minicentral que desviaría el cauce del río por un túnel de 12 kilómetros.